ID : 32159053
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد:

یادواره شهدای دانش‌آموز استان یزد با شعار «ما افسران سنگر علم و جهادیم» برگزار می‌شود


مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد اظهار داشت: یادواره امسال با شعار «ما افسران سنگر علم و جهادیم» برگزار می‌شود. این شعار بعد از فراخوان 10 روزه اتحادیه بین دانش‌آموزان که با شرکت 64 دانش‌آموز همراه بود، انتخاب شد.

به گزارش یزدرسا، مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد از برگزاری بیست و سومین یادواره شهدای دانش آموز با عنوان «همکلاسی آسمانی» خبرداد.

علی اکبر فرهید در نشست خبری که قبل از ظهر امروز در محل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد برگزار شد گفت: در کل کشور 36 هزار دانش‌آموز شهید داریم و در استان یزد نیز 973 دانش‌آموز شهید داریم.

وی با بیان اینکه امسال بیست و سومین یادواره شهدای دانش‌آموز استان یزد برگزار خواهد شد، تأکید کرد: در سال 76-77 اولین یادواره شهدای دانش‌آموز برگزار شد و از آن زمان تا کنون ما هر ساله شاهد برگزاری این یادواره هستیم. البته یکی دو سالی هم این یادواره را در سال دو مرتبه برگزار کرده‌ایم، که سال 96 نیز علاوه بر یادواره پیش رو، در تیرماه نیز یکبار یادواره شهدا را در محل گلزار شهدا برگزار کردیم که با استقبال قابل توجهی همراه شد.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد با بیان اینکه بیست و سومین یادواره شهدای دانش‌آموز استان یزد دهم اسنفدماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: یادواره امسال با شعار «ما افسران سنگر علم و جهادیم» برگزار می‌شود. این شعار بعد از فراخوان 10 روزه اتحادیه بین دانش‌آموزان که با شرکت 64 دانش‌آموز همراه بود، انتخاب شد.

فرهید بیان داشت: یادواره بیست و سوم در دهم اسفند در دو نوبت صبح و عصر به تفکیک برای دختران و پسران دانش‌آموز در محل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر حضور سخنران مطرح کشوری در این مراسم و حضور در گلزار شهدا، اجرای تئاتر، سرود، دکلمه، تواشیح و امثالهم نیز از دیگر برنامه‌های یادواره بیست و سوم است.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در یادواره شهدا با برکات و تأثیرات زیادی همراه است، عنوان کرد: در سال‌های متمادی که مسؤول برگزاری چنین مراسمی هستم شاهد ایجاد تحولاتی در دانش‌آموزان بوده‌ایم به طوری که والدین برخی از دانش‌آموزان به ما مراجعه کردند و از تغییر و تحولات در فرزندان‌شان به برکت شهدا گفتند.

فرهید با بیان اینکه انتظار داریم مسؤولین استان در یادواره شهدای دانش‌آموز حضور یابند و در این زمینه همکاری کنند، تأکید کرد: در دوره قبل همکاری‌ها بهتر بود اما در چهار سال گذشته استانداری هیچ همکاری با ما نداشته، به طوری‌که هیچ‌گونه مساعدتی نکردند و حتی در یادواره‌ها هم حاضر نشدند.

وی ادامه داد: البته آموزش و پرورش همکاری‌هایی با ما دارد. انتظار این است که اگر مسؤولین کمک هم نمی‌کنند، حداقل در مراسم حضور داشته باشند.

فرهید در پایان گفت: انجمن اسلامی دانش‌آموزان، 110 دبیرستان دخترانه دور اول و 85 دبیرستان دخترانه دور دوم و همچنین 95 دبیرستان پسرانه دور اول و 65 دبیرستان پسرانه دور دوم را پوشش می‌دهد. در مجموع حدود 1200 نفر عضو هیئت مرکزی و 5000 نفر عضو عادی داریم.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.