ID : 32143934

یادواره شهدای روستای مهرآباد میبد برگزار شد+ تصاویر


همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و تشکیل بسیج مستضعفین یادواره شهدای روستای مهرآباد میبد به همت پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

به گزارش یزدرسا  به نقل از میبد خبر، سردار جواد کمالی از رزمندگان دفاع مقدس و مدافع حرم با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام حسن عسکری(ع) و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بصیرت، بینش و اعتقاد شهدای والامقام به خدا آنقدر قوی بوده که در تمامی عرصه‌ها توانسته به موفقیت و پیروزی نائل آید که این موضوع در طول تاریخ به اثبات رسیده است.

وی افزود: اگر دین و باورها و ارزش‌های دینی در جامعه به شکل مناسبی ترویج یافته این موضوع را مدیون خون شهدای والامقام هستیم که با گذشت از جان و مال خود و باور و اعتقاداتشان گام در مسیر درست برداشتند و حرکتشان برگرفته از نهضت و مکتب حسینی بود.

سردار کمالی با مقایسه جنگ هشت ساله ایران و عراق با سایر جنگ ها در سایر نقاط جهان افزود: دفاع مقدس ماهیت خاص خود را دارد چراکه یک نبرد ایدئولوژیک و ارزشی بود و در آن یک هدف مقدس دنبال می شد.

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: جنگ هشت ساله، یک جنگ کامال نامتقارن بود که در آن ما جز قدرت لایزال الهی، پشت و پناهی دیگری نداشتیم.

وی همچنین با تشریح وضیعت کنونی حاکم بر منطقه خاورمیانه، به انحرافات فکری ایجاد شده در جهان اسلام با دست های پیدا و پنهان کشورهای مستکبر پرداخت و بر هوشیاری بیش از پیش در مقابل دسیسه های دشمن تأکید کرد.

سردار کمالی همچنین حفظ و حراست از فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه همگان وبه ویژه نسل جوان دانست.

وی تصریح کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده که این موضوع کوچک و خردی نیست که این موضوع نقش و رسالت ما را در مقابل شهدای والامقام کشورمان چندین برابر می‌ کند.

انتهای پیام/اد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.