ID : 32836996

یادوراه شهدای محله 14معصوم (ع) بافق به روایت تصویر


یادوراه شهدای محله 14 معصوم بافق با حضور مسئولین و جمعی از مردم ولایتمدار این شهرستان در برگزار شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛ یادوراه 14شهید محله14معصوم بافق با حضور سرهنگ اکبر صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، سرهنگ حمید فتوحی فرمانده حوزه مقاومت محمدرسوال الله(ص)، محمدرضا دهقانزاده رئیس اداره بنیادشهید وامورایثارگران و جمعی از مردم ولایتمدار شهرستان در محل مسجد14معصوم)ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ اکبر صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن تشکر از  حضور مردم ولایتمدار شهرستان در راهپیمایی علیه فتنه گران گفت: ملت ایران قبل از انقلاب  تا امروز با وحدت وهمدلی به  پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخته اند.

وی درادامه افزود: خدمت رسانی به مردم فریضه ای است که ما باید همواره به آن  مقید وبرای آن نیز تلاش کنیم. حوادثی که در هفته های اخیر اتفاق افتاد وبه دنبال آن حضوربه موقع مردم ولایتمدار در صحنه نشان از بصیرت ملت ایران دارد.

در ادامه حجت الاسلام حسنی نژاد سخنران مراسم یادواره شهدا گفت: شهدا با خداوند عهد بستند که از دشمن نترسند و به او پشت نکنند و پیرو ولایت فقیه باشند.

وی درادامه با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید نواب صفوی و شهدای محله 14معصوم گفت: شهید نواب صفوی هرگز به دشمن پشت نکرد و به فرموده مقام معظم رهبری نواب صفوی اولین جرقه های انگیزش انقلاب اسلامی را نواب در ما ایجاد کرد.

سخنران یادواره شهدای محله 14معصوم بافق تصریح کرد: مدیریت مسئولین ما باید مدیریت شهدایی باشد و نباید از دشمن بترسد.مومنین کسانی هستند که پای عهدشان ایستاده اند و مصداق آن نیز شهدا هستند و کسانی هستند که به مقام شهادت رسیدند. شهدا اولین کسانی هستند که وارد بهشت می شوند

 در پایان این مراسم توحیدلو از مداحان اهل بیت(ع) به مدیحه سرائی در وصف شهدا پرداخت

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.