ID : 2492342
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان یزد خبر داد

یزد از برترین استان های کشور در برپایی بیمارستان ثابت وصحرایی / یادواره شهید پاکنژاد اوایل سال 93 برگزار می شود


یادواره شهید دکتر سید رضا پاکنژاد اوایل سال 93 در یزد برگزار می شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر یزد، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان یزد در نشست شورای استانی بسیج جامعه پزشکی  با بیان اینکه بیش از 54 درصد از جمعیت هدف جذب قشر بسیج جامعه پزشکی در سال 92 شدند اظهار داشت: بسیج جامع پزشکی سقف بیش از 100 درصدی برنامه ها در زمینه فعالیت های حلقه های صالحین، امداد و درمان و اردو های راهیان نور در سال 92 اجرا کرده است.

دکتر جواد قادری اردکانی در این رابطه تصریح کرد: برنامه های اجرایی بسیج جامعه پزشکی باید در شان و منزلت دانشگاه ها و ارگان ها دخیل در زمینه بهداشت و درمان باشد.

وی با بیان اینکه برنامه هایی از جمله مباحث کیفی و کمی سازی و  اعزام تیم های بسیج جامعه پزشکی به داخل و خارج استان، تشکیل کمیته ی آموزش و پژوهش در مقوله ی چاپ کتاب و برنامه های کشوری متعدد در سال 93 در اولویت است گفت: یادواره شهید دکتر سید رضا پاکنژاد از برنامه هایی است که اوایل سال آینده توسط بسیج جامعه پزشکی برگزار خواهد شد.

قادری با تاکید بر اینکه استان یزد اولین استانی است که برای دو سال متوالی جزایر محروم ایران را پوشش و رتبه ی اول را در برپایی بیمارستان ثابت و صحرایی به خود اختصاص داده است اظهار امیدواری کرد: بسیج جامعه پزشکی بستر و فضای مناسبتری را برای ارائه ی خدمات به مراجعین و بیماران در سال جاری تامین کند.

گفتنی است این نشست» با حضور سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر یزد، دکتر میر جلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ،دکتر قادری مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد، دکتر وفایی نسب معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و دیگر اعضای شورای جامعه پزشکی استان در محل دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.