ID : 35621194
دربیانیه سازمان بسیج مداحان ومدیران هیئات مذهبی عنوان شد

یوم الله 13 آبان نقطه عطف مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست


مردم بصیر ایران مکر و حیله‌های دشمن را می‌شناسند و به آن اعتماد ندارند. یوم الله 13 آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست.

به گزارش یزدرسا؛ در آستانه یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه بااستکبارستیزی، سازمان بسیج مداحان ومدیران هیئات مذهبی استان یزد بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله 13 آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.

اگرچه امروز همگان شاهدند که نظام سلطه خوی شیطانی، خود را در لحن و کلام آشکار کرده و رییس جمهور آمریکا با وقاحت تمام، ملت بزرگ ایران را آماج توهین قرار می‌دهد اما مردم بصیر ایران و شاگردان مکتب اسلام ناب محمدی(ص) دیر زمانی است که به تبعیت از آیه شریفه "یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِکُمْ لاَ یَأْلُونَکُمْ خَبَالًا وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاء مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الآیَاتِ إِن کُنتُمْ تَعْقِلُون" مکر و حیله‌های دشمن را می‌شناسند و به آن اعتماد ندارند و دریافته‌اند که پایانی برای خباثت‌ها و دشمنی‌های آمریکا و نوچه‌های اروپایی‌ها و منطقه‌ای‌اش وجود ندارد.

اینک در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، مداحان و مدیران بسیجی هیئات مذهبی استان یزد ضمن گرامیداشت این روز و ادای احترام به ارواح طیبه شهدای دانشجوی پیرو خط امام و شهدای دانش آموز اعلام می‌دارند همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان شرکت نموده و با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبرفرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) حمایت همه جانبه خود را از تدابیر دولت محترم جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تحریم و تهدید دشمن ابراز می‌دارند.

لذا مداحان،نوحه خوانان،شعرای آئینی ومدیران بسیجی هیئات مذهبی استان یزد از آحاد ملت بزرگ ایران دعوت می‌کنند تا با حضور پرشکوه خود در آیین‌های بزرگداشت سیزده آبان، دشمنان نظام را مأیوس و نور امید را در دل مستضعفان و آزادیخواهان جهان برافروزند.

                                                                                       سازمان بسیج مداحان ومدیران هیئات مذهبی استان یزد

انتهای پیام/ح




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.