ID : 3224243
امام جمعه مهریز در انتقاد شدید به دولت:

یکی از اشتباهات بزرگ نابخشنودنی تماس با اوباما بود


امام جمعه شهرستان مهریز گفت: یکی از اشتباهات بزرگ نابخشودنی در سفر رییس جمهور کشورمان به سازمان ملل ٰ تماس تلفنی با اوباما و دیدار با جان کری بود .

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز ٰ حجت الاسلام والمسلمین " علی  برهان " امروز در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به سالروز شکست آمربکا در صحرای طبس و شهادت محمد منتظرقائم افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خوی استکباری و دشمنی آمریکا علیه انقلاب اسلامی ما ادامه دارد .

وی خاطر نشان کرد: آمریکایی قصد داشتند تا با حمله نظامی به ایران و حضور در صحرای طبس و بمباران جماران اهداف خود که همان نابودی انقلاب مقدس اسلامی بود را محقق کنند که با امدادهای غیبی  الهی حضرت حق این توطئه بزرگ شکست خورد .

امام جمعه مهریز اظهار داشت: آمربکا از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به انواع توطئه ها و دسایس متوسل شده تا اهداف خود را در کشور و نظام ما پیاده کند که همه این ترفندها با حول و قوه الهی و بصیرت مردم و رهبری های مقام معظم رهبری نقش بر آب شده است .

برهان در ادامه به اهداف اصلاح طلبان که قبله آمال و آرزویشان ارتباط با آمریکاست اشاره و ضمن ابراز ناخرسندی به آن از اقدام رییس جمهور کشورمان در سفر به نیویورک  و ارتباط تلفنی با اوباما و دیدار با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا بشدت انتقادکرد .

برهان گفت: مردم ایران با رهبری های مقام معظم رهبری نمی گذارنند  تا اصلاح طلبان آمریکایی و کسانی که به دنبال تماس و اتباط با دشمنان انقلاب اسلامی هستند اهداف و نیات شوم خود را در کشور اسلامی ایران اجرایی کنند .

امام جمعه مهریز اظهار داشت: بدون شک تماس تلفنی با اوباما و دیدار با جان کری یک خیانت بزرگ و نابخشودنی محسوب می شود  کسی نمی تواند به راحتی از کنار این مسائل در کشور ما بگذرد و ملت تا پای جان از نظام خود در برابر دشمنان دفاع می کند و خیلی مقاوم ایستاده است  .

امام جمعه مهریز در ادامه به میلاد باسعادت حضرت زهرای مرضیه (س) و امام خمینی (ره) اشاره و خواستار عمل به سفارشات ائمه هدی (ع) و وصایای حضرت امام راحل (ره) شد و همچنین روز کارگر  را  به فعالان عرصه تولید و اقتصاد تبریک گفت .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.