ID : 2272069
دبیر شورای زکات استان یزد:

۱۱میلیارد تومان زکات در استان یزد جمع آوری شد


دبیر شورای زکات استان یزد در نشست با روحانیون بافق از جمع‌آوری 10 میلیارد و 700 میلیون تومان زکات در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار یزدرسا از بافق، حجت‌الاسلام علی اسلامی منش در حاشیه نشست تعامل و همکاری روحانیون شهرستان بافق با کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه ترویج فرهنگ زکات، انفاق و مسجد محوری، در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: زکات جمع‌آوری شده در استان یزد در سال جاری مبلغ ۱۰ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان در قالب زکات واجب، زکات مستحب، زکات فطره و شجره طیبه بوده است.

وی با اشاره به هزینه مبلغ زکات برای ۱۶۴ پروژه  در قالب حوزه علمیه، مسجد، مجتمع فرهنگی، حسینیه و خانه عالم و … بیان داشت: اعتبارات پرداخت شده از سوی پروژه‌ها در اختیار همان پروژه همراه با اعتبارت تشویقی قرار گرفته است که اعتبارات تشویقی که در اختیار استان یزد قرار گرفته، مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان است.

دبیر شورای زکات استان یزد عنوان کرد: اعتبار زکات محرومان در استان یزد ۴۵۰ میلیون تومان است که  در سر فصل‌های جهیزیه، درمان و معیشت هزینه شده است.

اسلامی منش با اشاره به پلاک کوبی ۶۰۰ درخت به عنوان شجره طیبه توسط کشاورزان استان یزد اظهار داشت: امسال نخستین سال ورود به طرح شجره طیبه کشاورزان است که اعتبار ۷۰ میلیونی از این محل پرداخت شده است و با نظارت خیران در اختیار محرومان همان مناطق قرار داده شده است.

دبیر شورای زکات استان یزد عنوان کرد: زکات پرداخت شده از سوی شهرستان بافق در قالب زکات واجب و مستحب در ۱۲ پروژه با اعتبار بیش از ۴۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.