ID : 18496425
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

۱۷۷ مبلغ در ایام دهه فجر به مناطق مختلف استان یزد اعزام شدند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام ۱۷۷ مبلغ آقا و خانم در ایام الله دهه فجر به نقاط مختلف استان یزد خبر داد.

به گزارش یزد رسا، حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: به منظور تبیین آرمان و اهداف انقلاب اسلامی، ۱۷۷ مبلغ به مناطق مختلف استان یزد اعزام شدند.

وی بیان کرد: از این تعداد ۱۳۱ نفر مبلغ آقا و ۴۶ نفر مبلغ خانم هستند که در طول ایام الله دهه مبارک فجر به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

حسینی کوهستانی اظهار داشت: مبلغان دینی به منظور برگزاری بهتر برنامه‌ها در دهه فجر که فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، به مناطق مختلف استان اعزام شده اند.

وی تصریح کرد: مبلغین و مبلغات اعزامی با استقرار در مساجد، مدارس و ادارات در مناطق شهری و روستایی استان به تبلیغ و تبیین اهداف انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در بین مردم خواهند پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: با توجه به تقارن ایام تبلیغات و انتخابات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با عید انقلاب، مبلغان و روحانیون با برگزاری برنامه های مختلف از جمله جلسات پرسش و پاسخ در این موارد به بصیرت افزایی، دشمن شناسی و تشویق و ترغیب مردم برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات خواهند 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.