ID : 39632276
مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد:

۲۷ جایگاه در استان یزد سوخت یارانه‌ای عرضه می‌کنند+اسامی جایگاه‌ها


جلالی، مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد گفت: تا قبل از ظهر روز شنبه، هشتم آبان‌ماه، مشکل ۲۷ جایگاه در استان یزد رفع شده و به مردم سوخت یارانه‌ای عرضه می کنند.

محمدرضا جلالی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اظهار داشت: در استان یزد در مجموع ۱۰۹ جایگاه سوخت وجود دارد که در حال حاضر تمام جایگاه‌ها، سوخت آزاد عرضه می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی کارشناسان شرکت پخش فرآورده های نفتی استان یزد برای رفع مشکل سامانه سوخت یارانه ای بیان کرد: تا این لحظه ۲۷ جایگاه به سامانه سوخت یارانه‌ای متصل شده‌اند.

جلالی با بیان اینکه در مرکز استان یزد ۱۱ جایگاه سوخت ۱۵۰۰ تومانی به مردم عرضه می‌کنند، گفت: این جایگاه‌ها شامل جایگاه دولت آباد، شاهدیه، دانشگاه، روحانیان، دشتی رحمت آباد، صلاح نسب، دانشجو، رجا، شهید قندی، سرای سلطان و طباطبایی هستند.

وی افزود: در مهریز نیز چهار جایگاه شامل مسجد ۱ ابوالفضل، بنادک سادات، تعاونی هرات، سرو ارنان به مردم سوخت ۱۵۰۰ تومانی عرضه می کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان یزد ادامه داد: در اردکان نیز سه جایگاه شامل شمال اردکان، پنج شهری اردکان و سید نورالدین احمد به سامانه سوخت یارانه ای متصل شده اند.

جلالی با بیان اینکه در میبد نیز جایگاه دشتی میبد سوخت یارانه ای عرضه می کند، افزود: در تفت نیز جایگاه های مالک اشتر، بخ و گاریزات، بنادکوک و در بافق جایگاه‌ خادم العباس و در ابرکوه چهار جایگاه شامل برادران پرهام، مجتمع پرهام، رنجبر ابرکوه و سرو ابرکوه سوخت ۱۵۰۰ تومانی عرضه می کنند.

وی یادآور شد: تا پایان امروز به طور قطع آمار پایگاه های متصل شده به سامانه سوخت یارانه ای افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 1.0 stars out of 5.