ID : 39520136

۵۸۶ نفر از عوامل غیراستخدامی دانشگاه علوم پزشکی یزد استخدام می‌شوند


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: ۵۸۶ نفر از عوامل دانشگاه علوم پزشکی یزد که رابطه غیراستخدامی با این دانشگاه داشتند، استخدام می‌شوند.

محمدرضا وفایی نسب در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به درخواست نیروهای شرکتی برای استخدام در دانشگاه اظهار داشت: مقدمات جذب بخشی از این نیروها از طریق آزمون استخدامی فراهم شده و آزمون نیز برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در مجموع ۷۵۹ نفر از طریق آزمون استخدامی جذب دانشگاه علوم پزشکی یزد می شوند که ۲۱۸ نفر از این افراد، نیروهای شرکتی دانشگاه هستند که از این طریق، تبدیل وضعیت می شوند.

وفایی نسب یادآور شد: ۳۶۸ نفر دیگر نیز دارای سایر رابطه‌های استخدامی با دانشگاه هستند که از طریق آزمون استخدامی، جذب دانشگاه می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد بیان کرد: در مجموع ۵۸۶ نفر ازعوامل غیراسخدامی دانشگاه از طریق آزمون استخدام می‌شوند که ۱۷۳ نفر از این تعداد، خارج از مجموعه دانشگاه جذب می شوند.

وی در مورد سایر نیروهای شرکتی نیز تصریح کرد: سایر نیروها نیز به تدریج از طریق آزمون جذب و تبدیل وضعیت می شوند اما تا آن زمان، تحت قراردادهای شرکتی و سایر رابطه های استخدامی در دانشگاه فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.