ID : 33848539
مدیر آموزش وپرورش بافق:

۵ درصد از دو درصد عوارض معادن به آموزش و پرورش اختصاص داده شود


مدیر آموزش و پرورش بافق در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: پیشنهاد میکنم ۵ درصد از دو درصد عوارض معادن به آموزش و پرورش اختصاص داده شود .

به گزارش یزدرسا، به نقل از بافق خبر؛ صبح امروز با حضور محمود زمانی قمی استاندار یزد، دانافر مدیرکل آموزش وپرورش استان، حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق، محمدزاده رحمانی فرماندار و مدیران آموزش وپرورش استان یزد254جلسه شورای آموزش وپرورش استان یزد در سالن آیت الله شیخ محمدتقی بافقی بافق برگزار شد.

در این نشست علی اصغر رنجبر رئیس آموزش وپرورش بافق گفت: در رابطه با مسائل و مشکلاتی که در حوزه آموزش وپرورش بافق است، بحث نیاز به تخریب، بازسازی و مقاوم سازی حدود 35 درصد از مدارس شهرستان است که علی رغم همه کمک ها و مساعدت هایی که از طریق فرمانداری، شرکت سنگ آهن، مدیرکل نوسازی و خیرین مدرسه ساز داشتیم بازهم مشکل فضای آموزشی را داریم.

کمبود نیروی انسانی در حوزه ابتدایی و بعضی از رشته های تخصصی، بحث نیروهای بسته حمایتی، وقفی بودن بالغ بر60درصد مدارس شهرستان، سند مدارس روستایی و شهری را از جمله مسائل ومشکلات حوزه آموزش و پرورش بافق بیان کرد.

وی در ادامه افزود: پیگیری های متعددی برای احداث کانون فرهنگی تربیتی شهرستان که مصوبه سال 1368وزارتخانه برای احداث در سال 1372است که در این زمینه  مکاتباتی هم انجام و به مراحل نهایی جهت کددارشدن رسیده که از استاندار درخواست رسیدگی داریم.

رنجبر در پایان گفت: پیشنهاد میکنم ۵ درصد از دو درصد عوارض معادن به آموزش و پرورش اختصاص داده و زمین مسکن فرهنگیان در قالب تعاونی فرهنگیان به عزیزان فرهنگی تعلق بگیرد.

انتهای پیام/

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.