ID : 34087736
رئیس اتحادیه فروش لوازم‌خانگی یزد:

ارتقای کیفی تولیدات داخل، اصل اساسی ترغیب مردم به خرید کالای داخلی است


رئیس اتحادیه فروش لوازم‌خانگی یزد با اشاره به اینکه باید رسانه‌های جمعی برای خرید کالای ایرانی تبلیغات کنند، گفت: ارتقای کیفی تولیدات داخل، اصل اساسی در ترغیب مردم به خرید کالای داخلی است.

به گزارش یزد رسا، محمدهادی قیامت، بااشاره به ضرورت نقش آفرینی اصناف در جهت تحقق شعار سال، گفت: ما در سال گذشته و در سال‌های قبل از آن برای خریدوفروش کالای ایرانی جلسات متعددی را داشته‌ایم و همکاران خود را ترغیب به خرید کالای ایرانی باکیفیت کرده‌ایم.

وی افزود: متأسفانه خیلی از کارخانه‌ها هنوز در جهت ارتقای کیفی محصولات خود گام برنداشته‌اند؛ اما بعضاً در برخی از کارخانه‌ها هم محصولات باکیفیت خوبی داریم که باید در جهت حمایت از این محصولات قدم برداشت. ان‌شاءالله بتوانیم در آینده در جلسات و همایش‌هایی که برگزار می‌کنیم در موردحمایت از کالای ایرانی و خرید آن صحبت کنیم و مانور دهیم.

رئیس اتحادیه فروش لوازم‌خانگی یزد بابیان اینکه باید همکاران خود را به فروش کالای ایرانی ترغیب کنیم، تصریح کرد: رسانه‌های جمعی برای خرید کالای ایرانی تبلیغات کنند و اصل مصرف‌کننده است که آن‌ها برای خرید کالای ایرانی ترغیب شود و تبلیغات در این راستا اهمیت ویژه‌ای را دارد.

قیامت اظهار داشت: این اتحادیه به سهم خود برنامه دارد و به نفع اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال است که اقتصاد از حالت رکود بیرون بیاید و بهتر شود و ان‌شاءالله مصرف‌کننده‌ها برای خرید کالای ایرانی ترغیب شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سازمان صنعت معدن تجارت باید فعالیت خود را در جهت ارتقای کیفی محصولات داخلی ترغیب کند، عنوان کرد: اگر کیفیت کالاها ارتقاء یابد، مطمئناً مردم در انتخاب کالای ایرانی دریغ نخواهند کرد.

وی اذعان داشت: نزدیک به 20 تا 30 درصد جنس‌ها مخصوصاً جنس بلور و کریستال مشابه باکیفیت ندارد و مردم هم چاره‌ای ندارند که از آن جنس استفاده کنند و آن جنس را خریداری کنند.

رئیس اتحادیه فروش لوازم‌خانگی یزد در پایان خاطرنشان کرد: اگر تبلیغات باعث شود که کیفیت خوب به بازار بیاید، مردم خودجوش به سمت کالای ایرانی روی می‌آوردند و کم‌کم مغازه‌داران هم‌جنس ایرانی می‌آوردند و خریدوفروش آن راحت‌تر است.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.