ID : 811589
دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان خبر داد

تشكيل شش كميسيون تخصصي در راستای تدوين سند راهبردي روابط عمومي هاي يزد


مشاور استاندار و دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان در همايش آموزشي مديران و كارشناسان روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي استان يزد با موضوع مديريت استراتژيك در روابط عمومي گفت: در راستاي تدوين سند راهبردي روابط عمومي هاي استان يزد شش كميسيون تخصصي تشكيل مي شود.

به گزارش یزد رسا، همايش روابط عمومي هاي استان يزد برگزار شد ششمين همايش آموزشي مديران و كارشناسان روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي استان يزد در سال جاري با موضوع مديريت استراتژيك در روابط عمومي در محل اداره كل پست استان يزد برگزار شد.

مشاور استاندار و دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان در اين همايش با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستاي تدوين سند راهبردي روابط عمومي هاي استان يزد، افزود: در اين راستا، شش كميسيون تخصصي تشكيل مي شود.

 سيد عبدالمجيد قائم محمدي اظهار اميدواري كرد: با كمك گرفتن از تجربيات اعضاي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان، اين سند به سطح كشوري تعميم پيدا كند.

مدير كل پست استان يزد هم گفت: هدف اصلي پست جلوگيري از حضور فيزيكي آحاد مردم در دستگاه هاي اجرايي و ارائه خدمات بصورت الكترونيكي و مجازي است.

محمد حسين عطار زاده  از وجود بانك هاي اطلاعاتي به روز در تمامي زمينه ها در اين اداره كل خبر داد.

يكي از اساتيد دانشگاه نيز هدف در روابط عمومي را ايجاد تفكر مناسب و مثبت، جلب مشاركت و حفظ و تداوم سازمان دانست و گفت: برنامه نويسي استراتژيك در روابط عمومي از چهار بخش تعريف مساله، طرح و برنامه ريزي، اجرا و ارزيابي تشكيل شده است.

مسعود احمد خاني شناسايي مخاطب را امري ضروري دانست و افزود: كساني كه آزادانه ما را انتخاب مي كنند و منتظر ارائه خدمات ما هستند، مخاطبان واقعي تلقي مي شوند.

منبع: روابط عمومي سازمان امور اقتصادي و دارايي استان يزد



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.