علت رفتارهای عجیب شبکه GEM چیست؟
به گزارش یزد رسا، روزنامه جوان می نویسد: اين شبكه چه نفعي از پرداختن به توليدات ملي دارد؟! آيا برندهايي كه شبكه GEM از آنها نام ميبرد مانند برخي تهيهكنندگان سيما، به خاطر تعرفه پايين اين شبكه ماهوارهاي همكاريشان را با آن آغاز كردهاند؟! در سكوت وزارت صنعت، معدن و تجارت اين سؤالها بيپاسخ مانده است.
در اين بين مشخصشدن نيت يك شبكه ماهوارهاي براي پرداختن به توليدات ايراني و برندهاي مهم تجاري در ايران، در هيچ كدام از اين قالبها نميگنجد. شبكه «GEM» كه از چند سال پيش تبليغ كالاهاي تجاري ايراني را آغاز كرده بود، با راهاندازي برنامهاي به بررسي برندهاي مشهور ايراني و تشويق بينندگانش به خريد كالاهاي توليد داخل ميپردازد!
به نظر ميرسد در اين بين برنامهسازان شبكه تلويزيوني پنج سيما و شبكهاي كه قرار است در آينده با هدف كمك به صنايع كوچك ايجاد شود، میتوانند روشي را كه يك شبكه ماهوارهاي در پيش گرفته است به نحوي ديگر در معرفي توليدكنندگان ايراني و محصولات برتر توليد كشور به كار ببرند؛ روشي كه در آن خود مردم كالاي برتر ايراني را به هموطنانشان معرفي ميكنند.
Related Assets:
-
خرید بلیط هواپیما هند، بلیط دهلی، بلیط هواپیما مالزی و بلیط هواپیما آنکارا در قاصدک 24
-
تبلیغ؛ فرصتی که خدا به هر طلبهای نمیدهد
-
افزایش مسلمانان جهان نتیجه اندیشه نورانی امام(ره) است/مانعتراشیهای هستهای غرب؛ وحشتشان از پیشرفتهای علمی ایران
-
جولان قهرمان های بیگانه در کتاب کودک ایرانی
-
کم کاری برخی مسئولان مسیر را برای تهاجم فرهنگی هموار کرده است/آگاه سازی جوان؛ نقطه مقابل هجوم فرهنگی
-
بازیگران فراری به فکر بازگشت به ایراناند
-
اولین اخراجی های شبکه جم مشخص شدند