ID : 37200845
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

نگاه و رویکرد مدیران تبلیغات اسلامی استان یزد تغییر خواهد کرد/ ضرورت بازگشت به فرهنگ و هویت اصیل یزدی


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در خصوص تغییر مدیران در ادارات شهرستان ها گفت: با توجه به مشکلات فعلی کشور قادر به انجام تغییر مدیران نیستیم اما تلاش خواهیم کرد نگاه مدیران را تغییر دهیم.

به گزارش خبرنگار یزدرسا، حجت الاسلام علیرضا نجیمی ساعاتی پیش در نشست هم اندیشی بین نخبگان و فعالان عرصه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و دانشگاهی با عنوان نشست‌ شبکه همکاران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: ملت ایران ثابت کرده هر جا که به توانایی‌های خود متکی بوده زودتر به اهدافش رسیده است.

هدایت های رهبری معظم و بصیرت ملت؛ دوعامل خنثی شدن توطئه های دشمنان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این مطلب که دشمنان هیچ گاه دست از توطئه علیه ملت ایران بر نخواهند داشت اظهار داشت: در طول سال های پس از انقلاب فقط نوع توطئه و حربه دشمنان تغییر کرده که البته هر بار ملت ایران با بصیرت و تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توانستنه اند بر این توطئه ها غلبه کنند.

وی در ادامه با اشاره به تغییر برنامه ها  و رویکردها در سازمان تبلیغات اسلامی با تغییر مدیریت گفت: تبیین و عرضه‌ فکر، فرهنگ و معارف اسلامی با توجه به نیازهای روز و با نوآوری در ادبیات و روش‌ها  و همچنین رصد و مقابله‌ هوشمندانه با تهاجمات فکری، فرهنگی، تبلیغی، رسانه‌ای دشمنان دین، انقلاب و کشور به عنوان دو رسالت اساسی این سازمان در نظرگرفته شده است.

نجیمی تصریح کرد: در جهت تحقق این رسالت‌ها و ایجاد ارتباط با بدنه مردمی  و بهره گیری از ظرفیت نخبگان و فعالان عرصه فرهنگی، تبلیغی، قرآنی و دانشگاهی نشست‌‎های شبکه همکاران انقلاب اسلامی در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: به مناسبت فرا رسیدن یوم الله سیزده آبان طی سه روز نشست‌هایی با حضور روحانیون مستقر، مداحان و فعالان هیئات مذهبی، تشکل های دانشجویی، نهادهای فرهنگی، مدیران و کارشناسان اداره کل تبلیغات اسلامی استان، مبلغات حوزوی و سنتی، معلمان و فعالان قرآنی، اساتید و فعالین دانشگاهی، اساتید و طلاب شاخص حوزوی و ائمه جماعات و اصحاب رسانه استان با عنوان «نشست‌ شبکه همکاران انقلاب اسلامی» در یزد برگزار شد.

مردمی کردن عرصه  تبلیغ دینی از مهمترین اهداف سازمان تبلیغات

این مسئول خاطرنشان کرد: مردمی کردن عرصه  تبلیغ دینی، بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات فعالین و مؤثرین جبهه فکری مردمی انقلاب اسلامی، رسیدن به فهم مسائل مشترک بین سازمان و گروه‌های مخاطب و رسیدن به فهم و یافت راه حل های برون رفت از چالش ها و همچنین ارائه راهبردهای مطلوب برای مسائل اصلی استان، از مهمترین اهداف سازمان تبلیغات در استان یزد است.

نجیمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این مطلب که متاسفانه با توجه به شرایط فعلی کشور عمده بودجه ادارت و دستگاه ها صرف هزینه های جاری می شود اذعان داشت: البته این موضوع نباید مانع از تلاش دستگاه ها نسبت به انجام وظایف محوله باشد و بنده شاید از نظر مالی نتوانم کمکی انجام بدهم اما قول می دهم هر کاری در خصوص حمایت از افراد از دستم برآید کوتاهی نکنم.

نگاه مدیران را در سازمان تغییر خواهیم داد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در خصوص تغییر مدیران در ادارات شهرستان ها گفت: با توجه به مشکلات فعلی کشور قادر به انجام تغییر مدیران نیستیم اما تلاش خواهیم کرد نگاه مدیران را تغییر دهیم و با تغییر رویه و رویکرد فرصت های پویایی را ایجاد کنیم.

نجیمی در پایان با تاکید بر ضرورت بازگشت به فرهنگ و هویت اصیل یزدی اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد یزدی ها را به سمت بازگشت به هویت و فرهنگ خود سوق دهیم.

قاطبه روحانیون جوان با ابزارهای تبلیغی به روز دنیا آشنایی دارند

وی با اشاره به ظرفیت های روحانیون و طلاب جوان اظهار داشت: خوشبختانه امروزه اکثر روحانیون جوان ما با ابزارهای تبلیغاتی به روز دنیا آشنایی داشته و از آن در راستای ترویج اسلام و مسائل دینی بهره می برند.

گردهمایی وعاظ و مداحان مطرح کشوری با اصحاب فرهنگ و رسانه در راستای انتقال دغدغه ها و بهرهمندی بهینه از منابر، امید آفرینی، حمایت از نخبگان و جوانان و بهره مندی از ظرفیت خیران و واقفان یزدی از دیگر محورهای سخنان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بود.

انتهای پیام/ح
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.