ID : 19478947
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد:

آذریزدی با قصه‌هایش به مسافران نوروزی معرفی می‌شود


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اهمیت معرفی چهره‌های شاخص ادبی و هنری در یزد گفت: مهدی آذریزدی، پدر ادبیات کودک و نوجوان به مسافران نوروزی معرفی می‌شود.

به گزارش یزد آوا، محمدرضا دشتی  اظهار داشت: سی‌دی صوتی قصه‌های مهدی آذریزدی، پدر ادبیات کودکان و نوجوان ایران زمین در بین مردم یزد و مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: این سی‌دی شامل قصه‌های آذریزدی به ویژه داستان‌هایی از «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» است که از سوی سازمان فرهنگی ورزشی یزد تهیه شده و در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای برنامه‌های شاد در ایام نوروز در یزد خبر داد و بیان کرد: جشنواره نوروز یزد با حضور هنرمندان برجسته استان یزد به ویژه هنرمندان کمدین، از 29 اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز، هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در پارک هفتم تیر در خیابان کاشانی برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: امسال سال خوشامدگویی به یزد نامگذاری شده بنابراین تلاش شده در این سال، برنامه‌های جذابی برای گردشگران و مردم یزد اجرا شود تا در قالب این برنامه‌ها، فرهنگ، آداب، رسوم و ویژگی‌های شاخص مردم یزد به مسافران معرفی شود.

دشتی از حضور بیش از 40 هنرمند و هنرنمایی آنها خبر داد و افزود: علاوه بر این، جشنواره لبخند کویر نیز ویژه ایام نوروز هر شب در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود و کمدین‌های مشهور یزد در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

فارس/

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

Content with tag مدیر پژوهشکده علوم تولید مثل استان.

There are no results.

گفتگو گفتگو

Content with tag مدیر پژوهشکده علوم تولید مثل استان.

There are no results.

گزارش گزارش

Content with tag مدیر پژوهشکده علوم تولید مثل استان.

There are no results.