ID : 16346979
صرف غلط دولت در زنده سازی ضلع سوم فتنه88!

استاندار یزد؛ پادوی فتنه گر «باغی نظام اسلامی» یا خدمتگزار مردم ؟! +تصاویر


لحظاتی پیش رئیس فتنه گر دولت اصلاحات به پادویی استاندار یزد و همراهی تابش، نماینده اصلاح طلب اردکان و شعبان بی مخ اصلاحات یزد! تحت تدابیر شدید امنیتی برای یک بازدید ساده از یک بخش از بیمارستان به اصطلاح موقوفه سیدالشهدا(ع) یزد وارد این بیمارستان شد.

به گزارش یزد آوا به نقل ار عصر سیاست، لحظاتی پیش رئیس فتنه گر دولت اصلاحات به پادویی استاندار یزد و همراهی تابش، نماینده اصلاح طلب اردکان ، شیخ محمد صدوقی و «م . ق . زاده» شعبان بی مخ اصلاحات یزد! و ... تحت تدابیر شدید امنیتی برای یک بازدید ساده از یک بخش از بیمارستان به اصطلاح موقوفه سیدالشهدا(ع) یزد آن هم در روز نیمه تعطیل پنجشنبه وارد این بیمارستان شد.

با توجه به اینکه این فتنه گر سال 88 خاطره خوبی از حضور در جمع مردم یزد ندارد تدابیر شدید امنیتی به گونه ای بود که از ساعت ها قبل نیروهای امنیتی و گارد حفاظتی وی ، با دقت زیاد محل و اطراف را قرق کرده و به شدت رفت و آمد ها را زیر نظر داشتند!

به نظر می رسد این رفتار تیم حفاظتی رئیس فتنه گر دولت اصلاحات و برخورد با افرادی که حتی قصد گرفتن عکس یادگاری با وی بودند ، با ادعای محبوبیت خودساخته وی در رسانه ها و اذهان برخی سینه چاکان اصلاحات در تضاد است .

انتظار مردم فهیم و همیشه در صحنه دارالعباده یزد از استاندار یزد _ که پس از گذشت چند سال از دوره صدارتش در یزد هنوز زندگی مجردی خود را سپری کرده و اوقات پایان هفته خود را در کنار خانواده در تهران سپری می کند _آن است که به جای این که در ساعت اداری محدودی که در استان یزد حضور دارد، به رتق و فتق امور و بازکردن گره های فراوان از کار مردم دارالعباده یزد و همچنین صنعت بی رمق و نیمه جان این استان مظلوم بپردازد؛ نه اینکه اوقات خود را یا با فتنه گران در بازدیدهای استانی و یا با ملاقات های مکرر و بی فایده با «باغی بر نظام اسلامی» بگذراند!

محافظان و گارد حفاظتی این « فتنه گراصلی فتنه 88» چنان از محبوبیت وافر وی!! در هراس بودند که حتی افرادی که با وی عکس یادگاری هم گرفته بودند را مجبور به پاک کردن این تصایر ناب! کردند.

جو امنیتی چنان بر این بازدید مخفیانه یک رئیس جمهور اسبق محبوب!! اثر گذاشته بود که خبرنگارانی که خود را برای مصاحبه و طرح سئوال به این مکان موقوفه! رسانده بودند نیز اجازه نیافتند سئوالات ساده خود را بپرسند!

بیمارستان حضرت سیدالشهداء(ع) یزد همچون موسسه جوادالائمه (ع) یزد ، از محل موقوفات و کمک های مردمی احداث شده که پس از گذشت زمان ،متأسفانه این موسسات به محلی به عنوان پاتوق اصلاح طلبان استان و کارتل اقتصادی بخشی از فعالیت های تبلیغاتی آنها و حمایت های مالی از فتنه گران بدل شده است که نظارت بیشتر اداره اوقاف و امور خیریه استان و نهادهای نظارتی را می طلبد.

گفتنی است در جریان زنده سازی و بازگرداندن بدون هزینه رییس اصلاحات یکی از وزرای خوشنام و با عملکرد مثبت دولت یازدهم! سعی در واسطه گری کرد تا فرصت ملاقات رییس اصلاحات با امام خامنه ای را دست و پا کند اما این درخواست پس از مطرح شدن با پاسخ رهبر انقلاب روبرو می شود و ایشان فرمودند: «ایشان (رییس اصلاحات) باغی بر نظام اسلامی است و شرط بازگشت، عمل به همان آیه کریمه الا الذین تابوا و اصلحوا و بیّنوا است.» اما متاسفانه نه تنهاهنوز این رییس فتنه گر اصلاحات از کرده خود اظهار پشیمانی نکرده است بلکه با پافشاری بر اظهارات و اقدامات سیاه گذشته خود سعی در بازگشت به عرصه انقلاب اسلامی دارد.

اینکه این مهره سوخته اصلاحات به عرصه انقلاب بازگردد خیال خامی است که هرگز به حقیقت تبدیل نمی شود اما تأسف راباید به حال خوش خیالانی خورد که با پادویی و سینه چاکی و هزینه های بیت المال وقتشان را صرف بیهوده ترین حرکت های سیاسی و حزبی می کنند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.