ID : 10543801
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

آسیب‌های ناشی از محیط کار در یزد باید به حداقل برسد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: آسیب‌های ناشی از محیط‌های کاری و حوادث کار باید در استان یزد به حداقل ممکن برسد.

به گزارش یزد آوا، محمدحسین ریاحی، ظهر امروز در بازدید از صنایع فولاد آلیاژی یزد اظهار داشت: نیروی انسانی از اصلی‌ترین و ارزشمندترین سرمایه‌های هر استان به شمار می‌رود و از آن همواره به عنوان یکی از مؤلفه‌های توسعه پایدار یاد می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر اینکه نیروی انسانی در پیشرفت تولید و صنعت بسیار اثرگذار است، بیان کرد: برای حفظ نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه‌، باید سلامت نیروی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ریاحی خاطر نشان کرد: کارآفرینان و صاحبان صنایع باید توجه ویژه‌ای به حفظ سلامت نیروی انسانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که در کمین نیروی انسانی است، داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بر ایمن‌سازی و استانداردسازی محیط‌های کار به ویژه در صنایع بزرگ استان یزد تاکید کرد و افزود: آسیب‌های ناشی از محیط کار در استان یزد باید به حداقل ممکن برسد.

ریاحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت دانش‌افزایی در محیط‌های کاری و افزایش مهارت‌های اجتماعی عنوان کرد: باید در واحدهای صنعتی به ویژه واحدهای بزرگ، آموزش‌های تخصصی به نیروهای انسانی ارائه شود.

وی تاکید کرد: مستندسازی و انتقال تجربیات پیشکسوتان به جوانان نیز می‌تواند در واحدهای تولیدی و صنعتی استان یزد ظرفیت‌سازی کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خاطر نشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا حمایت‌های لازم و کامل از سرمایه‌های بزرگ تولید انجام شود و شرایط هم برای کارگران و هم برای کارفرمایان بهبود یابد.

ریاحی تاکید کرد: تلاش‌ها باید به سمتی باشد که در آینده نزدیک دیگر شغلی به عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور در واحدها نداشته باشیم و آسیب‌های ناشی از محیط کار و حوادث کار به حداقل برسد.

به گزارش فارس، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید خود از مجتمع فولاد آلیاژی که از واحدهای بزرگ صنعتی  استان یزد محسوب می‌شود با کارگران بخش‌های مختلف گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد صنعتی قرار گرفت.

فولاد آلیاژی هم‌اکنون در استان یزد دارای بالغ بر 2هزار و 100 نیروی انسانی است.

منبع: فارس




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

Content with tag کمپ اشرف.

There are no results.

گفتگو گفتگو

Content with tag کمپ اشرف.

There are no results.

گزارش گزارش

Content with tag کمپ اشرف.

There are no results.