ID : 24962045
با مشارکت سازمان مالکیت صنعتی کشور انجام شد

اعطای نشان جغرافیایی به زیلوبافی میبد


نشان جغرافیایی توسط ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با مشارکت سازمان مالکیت صنعتی کشور به زیلوبافی میبد اعطا شد.

به گزارش یزد آوا؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، مراسم «اعطای نشان جغرافیایی» با مشارکت سازمان مالکیت صنعتی کشور و تشکل‌های نیرومند غیردولتی و با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

در این مراسم  نشان جغرافیایی به رشته زیلوبافی شهرستان میبد توسط معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعطا شد.

معاون رئیس جمهور در این مراسم اظهار داشت: برگزاری این همایش و اعطای نشان جغرافیایی به رشته‌های مختلف صنایع دستی می‌تواند به حفظ اصالت‌های فرهنگی در ایران کمک کند.

زهرا احمدی پور ادامه داد: یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه داشت استفاده از ظرفیت رشته‌های مختلف صنایع دستی و اصالت‌های فرهنگی در تبیین الگوی سبک زندگی است در همین ارتباط باید این اصالت‌های فرهنگی حفظ و در تبیین الگوی سبک زندگی به کار گرفته شوند و اجازه ندهیم چرخه تولید رشته‌های مختلف صنایع دستی کم‌فروغ شده یا از بین برود.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

Content with tag چهارشنبه اخر سال.

There are no results.

گفتگو گفتگو

Content with tag چهارشنبه اخر سال.

There are no results.

گزارش گزارش

Content with tag چهارشنبه اخر سال.

There are no results.