ID : 18644256
در خطبه‌های نمازجمعه حومه شرقی یزد مطرح شد

انتقاد شدید از نهضت ثبت نام حداکثری جریان خاص


امام جمعه حومه شرقی یزد با تاکید بر رعایت اخلاق و قانون در انتخابات گفت: باید قانون کنونی انتخابات رفع ابهام و نقص شود تا افرادی که صلاحیت ورود به این عرصه را ندارند، نتوانند نهضت‌هایی چون نهضت ثبت‌نام در انتخابات راه‌اندازی کنند.

به گزارش یزد آوا به نقل از یزدبانو؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدکاظم مدرسی در خطبه‌های نماز جمعه حومه شرقی یزد با تاکید بر رعایت اخلاق و قانون در انتخابات گفت: باید قانون کنونی انتخابات رفع ابهام و نقص شود تا افرادی که صلاحیت ورود به این عرصه را ندارند، نتوانند نهضت‌هایی چون نهضت ثبت‌نام در انتخابات راه‌اندازی کنند.

وی با بیان اینکه همه باید با قصد قربت وبرای رضای خداوند وارد انتخابات بشوند، تصریح کرد: توده‌های مردم، نامزدها، هیئت‌های اجرایی و نظارتی کشور و همه کسانی‌که در این رابطه نقش دارند،  باید مصلحت نظام را در نظر گرفته و به دور از منافع حزبی و گروهی به میدان بیایند.

مدرسی تاکید کرد: مردم و مسئولان باید با رعایت اخلاق و دوری از تخریب شخصیت‌ها و جناح‌ها، افرادی ارزشی، مومن و مدافع ارزش‌های انقلابی را انتخاب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) به نمازگزاران، خاطر نشان کرد: روز گذشته، یوم الله 22بهمن روز حضور پرشور مردم بود که با رقم خوردن این حماسه بزرگ جان تازه‌ای به رگ‌های انقلاب اسلامی بخشیده شد.

عضو شورای تامین استان یزد گفت: ملت ایران با همه فراز و نشیب‌ها، مشکلات و کاستی‌ها، انسان‌هایی صبور وشکور هستند که هر سال بهتر از سال گذشته و هر روز بهتر از دیروز برای تداوم انقلاب اسلامی و صف‌آرایی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب حضور می‌یابند؛ این حضور درنزد خداوند ارزش والایی دارد.

انتهای پیام/

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.