ID : 11601965
توصیه‌های فرمانده پلیس راه استان به مسافران نوروزی؛

بدترین و بهترین اتفاق سال 93 از نگاه فرمانده پلیس راه استان


احمد مظفری، فرمانده پلیس راه استان یزد در آستانه فرا رسیدن سال جدید ضمن توصیه‌هایی به مسافران نورزوی، از تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خبر استان در سال 93 گفت.

احمد مظفری، فرمانده پلیس راه استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزد آوا، با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ، قرار گرفتن در آستانه سال جدید و آغاز مسافرت‌های نوروزی به مردم توصیه کرد ضمن رعایت مقررات راهنمایی رانندگی نکات ضروری قبل، حین و بعد از سفر را رعایت کنند.

وی ادامه داد: رانندگان لازم است قبل از سفر اطلاعات کافی از  مسیری که برای مسافرت انتخاب می‌کنند داشته باشند، خودرو خود را از هر جهت کنترل کنند و معاینه فنی خودرو را به همراه داشته باشند.

سرهنگ مظفری با اشاره به چهار فصل بودن کشور افزود: لازم است رانندگان به همراه داشتن تمام تجهیزات از جمله زنجیر چرخ، وسایل گرم ، جیره بنزین و غیره را فراموش نکنند و همچنین از همراه داشتن كلیه مدارك از قبیل كارت مالكیت خودرو ،كارت گواهینامه رانندگی و بیمه نامه معتبر اطمینان حاصل کنند.

فرمانده پلیس راه استان با آرزوی سفری خوش برای تمام هموطنان تصریح کرد: رانندگان ضمن خودداری از استفاده موبایل در حین رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند و هر دو ساعت یکبار برای استراحت توقف داشته باشند و از طبیعت لذت ببرند.

وی به تمام سرنشینان خودرو نیز توصیه کرد: کمربند ایمنی خود را ببندند و در حین سفر راننده را به سرعت یا سبقت غیرمجاز تشویق نکنند.

مظفری کاهش 7 درصدی حوادث فوتی 11 ماهه سال 93 نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان را بهترین خبر و گزارش حتی یک خبر حادثه فوتی را بدترین اتفاق در طول سال عنوان کرد.

وی  ضمن تشکر از رسانه‌ها در پوشش اخبار ترافیکی استان و همچنین قدردانی از مردم در رعایت مقررات ابراز امیدواری کرد: با رعایت نکات ایمنی و مقررات راهنمایی رانندگی در ایام نوروز با کاهش تصادفات مواجه باشیم.

فرمانده پلیس راه استان در پایان با آرزوی سالی خوش و خرم برای همه مردم  و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه از همه کسانی که در سال 93 در امر کنترل ترافیک استان و نظارت بر عملکرد رانندگان  فعالیت داشتند، تشکر کرد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

Content with tag طرح بانکداری اسلامی.

There are no results.

گفتگو گفتگو

Content with tag طرح بانکداری اسلامی.

There are no results.

گزارش گزارش

Content with tag طرح بانکداری اسلامی.

There are no results.