ID : 6294446

برگزاری محفل قرآنی «ضيافت نور»


محفل قرآنی «ضيافت نور» با حضور چهره‌های قرآنی و قاريان برتر كشوری و استانی به همت معاونت جوانان جمعيت هلال احمر استان يزد در محل نمازخانه هلال احمر برگزار شد

به گزارش یزد آوا:

محفل قرآنی «ضيافت نور» با حضور چهره‌های قرآنی و قاريان برتر كشوری و استانی به همت معاونت جوانان جمعيت هلال احمر استان يزد در محل نمازخانه هلال احمر برگزار شد.


در اين محفل نورانی كه آكنده از عطر و معنويت قرآن بود، حافظان، قاريان و اساتيد قرآنی از جمله استاد حاج حسن دانش، قاری برجسته كشوری و رتبه اول مسابقات بين‌المللی تونس و حاج حسين دستجردی آياتی از كلام‌الله مجيد را تلاوت كردند و گروه جمع خوانی كوثر نيز در فضيلت رمضان كريم، به مدح و ثنای پروردگار پرداختند.
حجت‌الاسلام اخوان سيگاری، مسئول نمايندگی ولی فقيه هلال احمر استان، ضمن تقدير از فعاليت‌های اعضای جوانان هلال احمر، هدف از برگزاری اين محفل قرآنی را آشنايی و نزديكی هرچه بيشتر جوانان و نوجوانان با كلام الهی و ترويج فرهنگ قرآنی در بين آنان عنوان كرد.

حجت‌الاسلام اخوان سيگاری قرائت و حفظ قرآن را زمينه‌ساز فهم قرآن و تخلق به اخلاق قرآنی دانست و با اشاره به برخی تلاش‌ها برای متأثر كردن فرهنگ و سبك زندگی و روابط اجتماعی جامعه از فرهنگ غربی خاطرنشان كرد: پيروی از رهنمودهای قرآنی می‌تواند بشارت دهنده بهترين سبك زندگی باشد كه در مقابل فرهنگ غربی سبك زندگی ترويجی آنان باشد.

منبع:عتبات نیوز




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

Content with tag محمد حسین محمد خانی.

There are no results.

گفتگو گفتگو

Content with tag محمد حسین محمد خانی.

There are no results.

گزارش گزارش

Content with tag محمد حسین محمد خانی.

There are no results.