ID : 11926451
روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري يزد:

بریدن حلقه ضخيم؛ پایان رنج كودك پنج ساله یزدی بود+ تصاویر


پدر خانواده به دلیل گیر کردن حلقه اي انگشتری مانند در انگشت دست كودكش به ایستگاه شماره 7 سازمان مراجعه کرد و از آتش نشانان کمک خواست .

به گزارش یزد آوا، پدر خانواده به دلیل گیر کردن حلقه اي انگشتری مانند در انگشت دست كودكش ، ساعت 1:10بعد از نيمه شب مورخ 05/01/94  به ایستگاه شماره 7 سازمان مراجعه کرد و از آتش نشانان کمک خواست .


به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري يزد ، صدرالدين پدر آن كوچولو مي گفت : با اهل منزل تقريباً يك ساعتي هرچه تلاش كرديم با آب صابون حلقه را بيرون بياوريم نتوانستيم از طرفي بچه خيلي گريه مي كرد ، بالاخره ساعت يك بعد از نيمه شب عرفان را برداشتم و از خانه ام واقع در اكرآباد آمدم بيرون ، نمي دانستم به كجا بايد بروم ، اورژانس يا بيمارستان تا اينكه رسيدم به ايستگاه  آتش نشاني ، به خود گفتم مشكلم را به آتش نشانان مي گويم آنها مرا راهنمايي مي كنند .


وارد كه شدم يك آقايي سرحال و خوش صحبت پشت ميز نشسته بود ، هنوز حرفهايم تمام نشده بود كه كودك دلبندم را تحويل گرفت و .... آنها در آن شب واقعاً فرشته نجات بودند .


زارعپور رئيس ايستگاه 7 در باره این ماجرا گفت : این حلقه از جنس استيل سخت و با ضخامت 3 ميليمتر در انگشت دست راست این كودك 5 ساله به نام عرفان – ب  گیر کرده و باعث متورم شدن انگشت او شده بود.

 

وی افزود : چون انگشت این كودك به دلیل تنگ بودن حلقه ، متورم شده بود و او درد شدیدی در ناحیه دست احساس و بي تابي می کرد لذا اين باعث شده بوده كه عمليات امداد رساني به آن كودك عزيز براي امدادگران ما يك كم دشوارتر و حساس شود ، بنابراين بلافاصله ضمن ايمن سازي انگشتش با استفاده از حلقه بر برقی اقدام به بریدن آن حلقه کردیم و در كمترين زمان ممكن توانستیم آن حلقه استيل را  از انگشت او خارج کنیم و شاهد خوشحالي پدر و شادي در صورت آن كودك باشيم . در پايان توصيه هاي ايمني به پدر خانواده ارائه شد .






Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

Content with tag ثقلین.

There are no results.

گفتگو گفتگو

Content with tag ثقلین.

There are no results.

گزارش گزارش

Content with tag ثقلین.

There are no results.