جشنواره شعر«مدرسه عشق» در یزد برگزار میشود
به گزارش یزد آوا؛ علیرضا باقری با بیان اینکه دهه فجر یادآور فداکاری علما و ایثارگرانی است که نسبت ارزش های دینی مکتب اسلام نابمحمدی احساس مسئولیت کردند، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از جمله مهمترین برنامههای تدوین شده در کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان یزد است.
معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ضرورت بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی به ویژه ایام الله دهه فجر گفت: ایجاد زمینه مشارکت عمومی از دیگر ضرورت های تدوین برنامههای ویژه بزرگداشت عید انقلاب است.
باقری با اشاره به اهمیت تدوین بیش از 700 برنامه فرهنگی، اجتماعی ویژه دهه فجر در ردههای مختلف بسیج استان یزد، افزود: برگزاری نشست های هماندیشی با محوریت روشنگری و بصیرتافزایی از جمله شاخصترین برنامههای در دستور کار کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان یزد است.
وی دیدار با خانواده شهدا، افتتاح بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی در شهرستانهای ابرکوه، خاتم، ارکان و میبد، برگزاری یادواره شهدای انقلاب در پایگاههای مقاومت بسیج و اختتامیه جشنواره موسیقی و شعر انقلاب، از جمله برنامههای تدوین شده ویژه دهه فجر در سپاه الغدیر یزد است.
معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ضرورت انتقال اهداف و ارزشهای انقلاب اسلامی به نسل جدید تصریح کرد: تولید 6 سرود انقلابی توسط بسیجیان یزدی و برگزاری جشنواره شعر "مدرسه عشق"، از دیگر برنامههای کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر یزد است.
باقری ترویج فرهنگ بسیجی را از جمله مهمترین رسالت مسئولان و دستاندرکاران نظام اسلامی دانست و بیان کرد: بسیج به عنوان یکی از مهمترین نهادهای انقلابی نقش مهمی در ترویج فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان ایفا میکند.
وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ اقتصادمقاومتی در عصر امروز خاطرنشان کرد: تبعیت از ولایت فقیه و گفتمانسازی بیانات رهبر انقلاب از جمله مهمترین راهکارهای مقابله با توطئههای شوم استکبار جهانی در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت های مختلف استان در بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: تبیین اهداف و وظایف نظام اسلامی ایران در عصر امروز از دیگر ضرورت های تدوین برنامههای دهه فجر است.
تسنیم
انتهای پیام/
گفتگو
| |
| |
| |
| |
|