ID : 17648107
در شب میلاد پیامبر مهربانی‌ها؛

جشن وحدت با حضور اهل تسنن در یزد برگزار شد+ تصاویر


جشن وحدت در شب میلاد پیامبر مهربانی حضرت رسول(ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق(ع) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اکرمیه با حضور بزرگان اهل تسنن در یزد و با سخنرانی فرمانده سپاه الغدیر استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار یزد آوا، جشن وحدت در شب میلاد پیامبر مهربانی حضرت رسول(ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق(ع) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اکرمیه به همت ناحیه مقاومت بسیج ثارالله با حضور بزرگان اهل تسنن در یزد برگزار شد.

دراین مراسم که با استقبال پرشور و گرم برادران اهل تسنن برگزارشد سردارفتوحی فرمانده سپاه الغدیر یزد بر ضرورت حفظ هرچه بیشتر وحدت دربین برادران اهل سنت و شیعه تاکید کرد.

وی خطاب به آمریکا واسرائیل وعربستان کودک کش  ودشمنان داخلی گفت: مردم ما واهل تسنن بیداروهوشیار هستند ودرانتخابات شرکت می کنند و به عوامل دشمنان رای نمی دهند.

دراین مراسم چند تن ازمولوی‌های اهل تسنن نیز به سخنرنی پرداختند و در رابطه بارفتار دو گانه غرب با جهان اسلام بر حفظ و اتحاد مسلمانان خصوصا مهاجرین حاضر ایران زیر پرچم ولایت فقیه تاکید کردند و از عملکرد دولت سعودی در حمایت از گروه‌های تکفیری وداعشی به شدت انتقاد کرده و بر حفظ وحدت پافشاری نمودند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.