ID : 8379819
سردار باقرزاده عنوان کرد:

داعش، اوج درماندگی آمریکا در برابر انقلاب اسلامی است/ ادعای مبارزه آمریکا با تروریسم تبدیل به جُک سیاسی روز شده


فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا و غرب به دنبال اینست که ایران اسلامی در جهان الگو نشود که متاسفانه عده ای هم فریب خورده و با آنان همراه شده‌اند.

به گزارش یزد آوا، سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفت وگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص استفاده از ظرفیت مقاومت و جهاد در مذاکرات با طرف های غربی اظهار داشت:  عصاره رفتار جهادی و مقاومتی در فرمایشات مقام معظم رهبری وجود دارد.

وی افزود: وقتی ایشان باید ها و نباید ها را مشخص می‌کنند همین امر باید مبنای حرکت مذاکره کنندگان باشد و نه چیز دیگر.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص تحرکات داعش عنوان کرد: داعش اوج درماندگی آمریکا برای مقابله با اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی است.

سردار باقرزاده ادامه داد: آمریکا و غرب به دنبال اینست که ایران اسلامی در جهان الگو نشود که متاسفانه عده ای هم فریب خورده و با آنان همراه شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب سازمان منافقین هم با ادعای مجاهدت جوانان زیادی را فریب داد و این ها هم در مقیاس بزرگتری جوانان کشورهای اسلامی و غیراسلامی  را به نام اسلام فریب داده اند.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: همانطور که منافقین محکوم به شکست شدند این ها نیز به زودی زود شکست خواهند خورد و هیچ کشوری هم به آن ها جا و پناه نخواهد داد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: سرنوشت تنگه مرصاد برای داعش و سران آن ها در پیش است و پیش بینی می‌شود به زودی این ها به همان سرنوشت دچار می‌شوند.

وی در پایان متذکر شد: بنابراین باید توجه داشته باشیم که آمریکا چون نتوانسته با انقلاب اسلامی مبارزه کند داعش را به وجود آورده و الان ادعای مبارزه با داعش و تروریسم هم جُک سیاسی روز است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

Content with tag والعادیات.

There are no results.

گفتگو گفتگو

Content with tag والعادیات.

There are no results.

گزارش گزارش

Content with tag والعادیات.

There are no results.