ID : 22994875
در بیست و یکمین رقابت‌های کشوری؛

دختران قزوینی قهرمان تکواندوی خردسالان کشور در یزد/ یزدی‌ها برنده جام اخلاق


بیست و یکمین رقابت های تکواندوی قهرمانی دختران خردسال کشور با قهرمانی تیم قزوین به پایان رسید و تیم یزد برنده جام اخلاق شد.

به گزارش یزد آوا به نقل از یزدبانو از این رقابت ها؛  بیست و یکمین دوره مسابقات قهرماني كشور خردسالان دختر، يادواره شهداي 17 شهريور، با حضور 267 تكواندوكار در قالب 29 تيم از 28 استان آذربايجان‌شرقي، آذربايجان‌غربي، اردبيل، اصفهان، ايلام، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال بختياري، خراسان‌رضوي، خوزستان، زنجان، سمنان، سيستان و بلوچستان، فارس،‌ قزوين، قم،‌ كردستان، كرمان، كرمانشاه، گلستان، گيلان، ‌لرستان،‌ مازندران، مركزي،‌ هرمزگان، همدان و يزد در ورزشگاه شاهدیه استان یزد طی دو روز برگزار شد.


در روز نخست اين رقابت‌ها اوزان فرد (24-، 28-، 32-، 36- و 40- كيلوگرم) به مصاف يكديگر رفتند كه نفرات راه‌يافته به مرحله يك‌چهارم نهايي با هم به رقابت پرداختند و  نمايندگان استان‌هاي قزوين (2بار)، البرز (2بار) و تهران بر سكوي نخست پنج وزن (24-، 28-، 32-، 36- و 40- كيلوگرم) ايستادند و به مدال های طلا تا برنز رسیدند.

در دومین روز این رقابت ها، هوگوپوشان اوزان زوج (26-، 30-، 34-، 38- و 40+ کیلوگرم) مبارزات خود را پیگیری کردند که نمایندگان استان‌های قزوین (2بار)، مازندران، لرستان و تهران، سکوی نخست این پنج وزن را از آن خود کردند و به مدال های طلا، نقره و برنز دست یافتند.


شب گذشته پس از پایان رقابت ها و جمع بندی مدال های طلا، نقره و برنز تیم قزوین با کسب 4 مدال طلا، یک نقره و 74 امتیاز بر سکوی قهرمانی تکیه زد، تیم تهران با بدست آوردن 2 مدال طلا، 3 نقره، یک برنز و 65 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم البرز با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و 62 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.


در این رقابت ها، تیم استان یزد با کسب 13 امتیاز توانست 9 پله به سوی صدر جدول صعود کند و برترین های این دوره از مسابقات نیز به ترتیب بهترین سرمربی، مریم فلاح شورشانی (قزوین)، بهترین داور،میترا حاذق رحیمی (گیلان) و سارا نوروزی (فارس)، بهترین سرپرست، مرضیه بالاکار (خوزستان)، فنی ترین بازیکن، مبینا بخشی‌نژاد رستگار، شیر دختر نیز محدثه فرامرزی و تیم اخلاق هم  تیم استان یزد انتخاب شد.


انتهای پیام / 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.