ID : 6291500

دفاع استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تغییر چند فرماندار در روزهای آخر دولت


استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بهترین زمان جابجایی 4 فرماندار و بخشدار در همین دوهفته باقی مانده بود، چون بعضی از افراد مأموریتاشان پایان یافته بود.

به گزارش یزد آوا ، سید حسین صابری به تغییرات اخیر در فرمانداری ها و بخشداری ها استان اشاره و اظهار کرد: چون عده ای از این افراد مأموریتشان پایان یافته بود ما فقط در سه فرمانداری و یک بخشداری این کار را انجام دادیم.

وی ادامه داد: تنها زمانی که نمی توان جابجایی را انجام داد سه ماه مانده با انتخابات است برای این که عناصر سیاسی منطقه، فرمانداری ها و بخش داری ها در حین برگزاری انتخابات آمادگی لازم را داشتند و مهلت محدودیت جابجایی وجود داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به جابه جایی مدیر کل آموزش و پروش اشاره وبیان داشت: آموزش وپرورش دوهفته قبل نامه ای به استانداری دادکه تا تاریخ ۱۰ تیر ۹۲ تعیین تکلیف کنید و از آن جایی که انتقال وجود نداشت به آن ها پایان مأموریت دادیم.

وی افزود : اگر ما می خواستیم جریان جابجایی در آموزش و پرورش را آبان ماه انجام بدهیم کسی که از این توانایی مدیریتی برخوردار بود سرش بی کلاه می ماند.

صابری تصریح کرد: چون آموزش و پرورش در فصل تابستان شروع به تقسیم بندی معلمان و مدیران می کند پس بنابراین بهترین زمان جابجایی همین موقع بود.

منبع:چهارفصل




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

یادداشت یادداشت

Content with tag بانوان ورزشکار.

There are no results.

گفتگو گفتگو

Content with tag بانوان ورزشکار.

There are no results.

گزارش گزارش

Content with tag بانوان ورزشکار.

There are no results.