ID : 6276909
هیهات که مردم «دارالعباده » تن به خواری و خفت فتنه گران تن دهند؛

سوگند دروغ به التزام قانون !


شب گذشته تعداد معدودی ازهواداران افسار گسیخته یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در یزد ، به صورت مختلط در میدان های فرهنگ و اطلسی دست به تجمع غیرقانونی زدند که در این تجمع هواداران «ح . ر» اقدام به سردادن شعارهای ساختار شکن کردند که برای مسئولان و دستندرکاران انتخابات استان، قابل تأمل است.

یزد آوا ،شب گذشته تعداد معدودی ازهواداران افسار گسیخته یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در یزد ، به صورت مختلط در میدان های فرهنگ و اطلسی دست به تجمع غیرقانونی زدند که در این تجمع هواداران «ح . ر» اقدام به سردادن شعارهای ساختار شکن کردند.

دراین شعارهای ساختارشکن که محور آنها همان شعارهای فتنه ۸۸ بود ، هواداران «ح . ر» بود ، با تجمع غیر قانونی و تهدید آمیز قبل از انتخابات و اعلام نتیجه توسط نهادهای قانونی،با به هم زدن نظم عمومی شهر و اخلال در عبور و مرور شهروندان ، سعی در القاء پیروزی کاندیدای مورد نظر خود به مردم داشتند.

نمونه این شعارهای ساختار شکن و غیرقانونی جهت تنویر افکار عمومی و جریان هدایت کننده و پشت پرده هواداران این کاندیدا در زیر می آید:

* بنفشیم ، بنفشیم ، همان جنبش سبزیم !

* اگر تقلب نشه ، روحانی اول میشه !

* اگر تقلب بشه ، ایران قیامت می شه !

*تو گلی ، تو بویی ، شنبه رئیس جمهوری !

این اتفاقات و حوادث ناگوار برای مردم ما نا مأنوس نیست . همچنان که در خرداد ۸۸ طیف ساختار شکن طرفدار نامزد قانون شکن و رئوس فتنه با همین روند، قانون شکنی را آغاز نموده و کم کم  منجر به فتنه و آشوب در کشور شده و ملت را با چالش بزرگ روبرو کردند .

حال سئوال اینجاست  که چه کسانی یا چه سازمانها و نهادهایی پاسخگوی عدم پایبندی هواداران کاندیداها و روسای ستادهای آنان در استان به رغم اعلام پایبندی کاندیداها در صدا و سیما  و در برابر انظار و افکار عمومی هستند؟!

چه تضمینی وجود دارد که این هواداران افسارگسیخته همان سیر خرداد ۸۸ را طی نکنند و کشور را با آشوب روبرو نسازند؟!

بنا به فرمایش روز گذشته مقام معظم رهبری ، « گفتمان مردم در این انتخابات، قانونگرایی است و همه مردم در همه جا از ضرورت پایبندی به قانون سخن می گویند که این مسئله، بسیار با ارزش و برجسته است »  و یا در بخش دیگر بیاناتشان عدم تبعیت از قانون را مبنای حوادث سال ۸۸ دانستند و خاطرنشان کردند: «مردم و کشور از آن بی قانونی لطمات فراوان دیدند و این واقعیت باعث شده، ملت در انتخابات پیش رو درباره ضرورت قانونگرایی، کاملاً حساس باشد»

آیا مردم دارالعباده حق ندارند که نسبت به تحرکات قومی اندک و لجام گسیخته که سرمایه و اعتبار ملت را در فتنه ۸۸ به باد داده و در حال برباد دادن آبروی دارالعباده هستند، حساس بوده و از نهادهای نظارتی و امنیتی انتظار برخورد و پیگرد قانونی داشته باشند؟!

این است قانون گرایی که هماره بزرگان قوم اصلاحات و در رأس آنها سران فتنه می دادند و قبل از ثبت نام خود را متعهد بدان قلمداد می کردند؟!

با توجه به این که روز و شب گذشته از نقاط مختلف کشور مواردی مشابه اتفاق ناگواری که در استان دارالعباده افتاد ، گزارش شده است ، نشان از سازماندهی این افراد تندرو در سراسر کشور دارد . به اخبار زیر که توسط خبرگزاری نسیم منتشر شده دقت فرمایید :

* در کرمان تعدادی از هواداران ح. ر با شعار « تو گلی ، تو بویی،شنبه رئیس جمهوری» میدان آزادی تا میدان کوثر را مسدود کرده و مانع تردد خودروها شدند .

* در قم ، جمعی از اراذل ضمن سردادن شعارهایی در حمایت از «ح. ر»،اقدام به مزاحمت،راه بندان و آتش زدن درختان کرده و با نیروهای امنیتی و تعدای از مردم درگیر شدند.

* حامیان « ح. ر» در اغلب شهرستانهای استان گیلان،کارناوالهای مختلط و با وضعیت زننده به راه انداخته و نمادهای بنفش توزیع می کنند .

* تعدادی از اراذل و اوباش در ملایر ، ضمن سر دادن شعار به نفع « ح. ر» و ایجاد نا امنی ،محل های تبلیغات انتخابات را آتش زده و با نیروهای ناجا درگیر شدند.

 * در کرمانشاه …

* ….

از طرفی به گزارش بوتیا نیوز ح. ر دیروز در جمع هوادارانش در کرمان ، با علام پیروزی در انتخابات ، از برگزاری جشن پیروزی در ۲۵ خرداد خبر داد!!!

با مشاهده تصاویر این تجمع ، اخبار فوق و …، می توان شباهت ها و رد پای برگزار کنندگان را با حواث فتنه تلخ ۸۸ را به خوبی دریافت .

آیا این اعمال خلاف قانون و هنجار شکن هنوز به شورای نگهبان و مراجع نظارتی ، انتظامی و امنیتی استان گزارش نشده است؟!

آیا با وجود تجربه تلخ حوادث تلخ فتنه ۸۸ ، باز هم مردم ما باید شاهد همان حوادث باشند یا ….

باید منتظر ماند ….

هیهات که مردم شریف و متدین «دارالعباده » به خواری و خفت فتنه گران تن  دهند .




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

Content with tag جشنواره خوارزمی.

There are no results.

گفتگو گفتگو

Content with tag جشنواره خوارزمی.

There are no results.

گزارش گزارش

Content with tag جشنواره خوارزمی.

There are no results.