ID : 33980341
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد:

شیرینی فروشی ها؛دارای بیشترین پرونده شکایت در بین اصناف یزد/دریافت مالیات بر ارزش افزوده توسط رستوران ها قانونی است


محسن مظفری زاده مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد؛دریافت مالیات بر ارزش‌افزوده توسط رستوران‌ها را قانونی دانست.

به گزارش یزد آوا، محسن مظفری زاده مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد در مصاحبه با یزدامروز؛ دریافت مالیات بر ارزش‌افزوده توسط رستوران‌ها را قانونی دانست و گفت: بنا بر بخشنامه مالیاتی، تمامی رستوران‌ها و هتل‌هایی که دارای رستوران باشند مجاز هستند تا از مشتریان خود مالیات بر ارزش‌افزوده دریافت کنند.

مظفری زاده افزود: البته این اماکن باید گواهی دریافت مالیات بر ارزش‌افزوده را در مکانی که در معرض دید مشتریان باشد نصب‌کرده باشند.

وی افزود:تنها کبابی‌ها حق دریافت مالیات بر ارزش‌افزوده را ندارند و مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف آن را با شماره تلفن 03536291719 از ساعت 8:30 صبح الی 21 شب مستقیماً به کارشناسان واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف حتی در ایام تعطیل نیز اطلاع دهند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد خاطرنشان کرد: کارشناسان ما وظیفه‌دارند در اسرع وقت به واحد متخلف مراجعه کرده و حقوق تضییع‌شده مردم را به آنان بازگردانند.

مظفری ادامه داد: همچنین سامانه تلفنی 124 صنعت معدن تجارت استان نیز برای دریافت شکایات مردمی در نظر گرفته‌شده است.

وی بیشترین میزان شکایات در چند روز گذشته را مربوط به مراکز عرضه و فروش شیرینی، رستوران‌ها و غرفه‌های توزیع گل و گیاه دانست و اظهار داشت: بیشترین تخلفاتی که منجر به تشکیل پرونده شده مربوط به غرفه‌های فصلی فروش شیرینی بوده که با مجوز میراث فرهنگی در حال فعالیت هستند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد تصریح کرد: وظیفه نظارت بر قیمت و کیفیت این غرفه‌ها بر عهده ماست اما چنان چه نیاز به پلمپ غرفه باشد به دلیل اینکه این غرفه‌ها معمولادر منازل خصوصی برپا می‌شوند تنها با دستور دادستانی و یا اداره میراث استان امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ح




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

Content with tag محمد حسین محمد خانی.

There are no results.

گفتگو گفتگو

Content with tag محمد حسین محمد خانی.

There are no results.

گزارش گزارش

Content with tag محمد حسین محمد خانی.

There are no results.