ID : 6276435

عملکرد دستگاههای اجرایی استان با همکاری مخابرات ارزیابی می شود


عملكرد دستگاههاي اجرايي استان در زمينه ي شاخص مستندسازي و اصلاح فرايندهاي مورد عمل از محور مديريت كيفيت توسط مخابرات استان يزد ارزيابي مي شود.

به گزارش یزد آوا ، روابط عمومی شرکت مخابرات استان یزد فضل الله ساجدی رییس اداره سیستم ها و تحول سازمانی این شرکت، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با درخواست استانداری یزد، بررسی و امتیازدهی و ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۱ دستگاههای اجرایی استان یزد در زمینه ی شاخص مستندسازی و اصلاح فرایندهای مورد عمل، از محور پنجم که استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد و ارتقای بهره وری می باشد، توسط شرکت مخابرات استان یزد صورت می گیرد.

وی افزود: برای این منظور شیوه نامه ی امتیازدهی به شاخص ها از سوی مخابرات تهیه و تدوین گردید و به استانداری ارائه شد که این شیوه نامه با هدف اطلاع رسانی شفاف  به دستگاههای اجرایی ارزیابی شونده ی استان ابلاغ شده است تا نسبت به نحوه ی تعیین دستگاههای اجرایی استان موظفند اطلاعات و گزارش های مورد نیاز را در سامانه ی مکانیزه ی مدیریت عملکرد ارائه نمایند.

ساجدی در خصوص الگوی این شیوه نامه ی امتیاز دهی خاطرنشان ساخت: مبنا و الگوی استاندارد عملکرد در اقلام اطلاعاتی شاخص مورد ارزیابی، برخی اسناد حقوقی ملی نظیر قانون مدیریت خدمات کشوری، مصوبه ی شورای عالی اداری با موضوع اصلاح سیستم ها و روش های انجام کار،  و همچنین اسناد برنامه ای استان می باشد.

رییس اداره سیستم ها و تحول سازمانی فرصت دستگاههای اجرایی برای ارائه ی اطلاعات مربوط در سامانه ی مکانیزه ی مدیریت عملکرد را ۲۹ خرداد اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد دستگاههای اجرایی استان یزد با ارائه ی به موقع اطلاعات عملکردی خود در این شاخص، مخابرات را در ارزیابی دقیق عملکرد آنان در شاخص مستندسازی و اصلاح فرایندهای مورد عمل یاری رسانند و نتایج این اقدام بتواند مدیرت عملکرد و بهره وری را در استان یزد بهبود بخشد.

 



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.