ID : 25853796
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

فتنه «اعتماد به آمریکا» را با جهاد کبیر شکست می دهیم


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: فتنه «اعتماد به آمریکا» را با جهاد کبیر شکست می دهیم.

به گزارش یزدآوا؛ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در یادواره شهدای علمی و مدافع حرم یزد اظهار کرد: در مدت 37 توانستیم ترورها، توطعه ها، فتنه ها و کودتا ها را خنثی کنیم و استکبار را شکست دادیم و اسلام را در جهان گسترش دهیم.

سردار اکبر فتوحی با بیان اینکه دشمن  امروز خاموش نیست، افزود: فتنه ای که امروز آمریکا توسط هوادارانش شروع کرده است دشمنان باید بداند ملت عزیز ایران همانطور که در این مدت 37 سال با پیروی از قران و اطاعت از عترت و ولایت فقیه پیروز شده در این فتنه هم برنده میدان است.

وی در ادامه گفت: آمریکا و هوادارانش باید بدانند ملتی که تکیه گاهش به خدا است و طبق عوامر قران و اطاعت از فطرت عمل می کند تا کنون ثابت نشده است هیچ قدرتی بوان رویارویی را با آن داشته باشد.

فتوحی اذعان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی سطحی نگر نیست و امروز با بصیرت افزایی و بصیرت شناسی و همچنین پیشرفت سیاسی خود با هواس جمع به حوادث نگاه می کند و فتنه اعتماد با آمریکا را به شکست و نابودی تبدیل کند.

وی تصریح کرد: دشمنان نمی توانند با نقشه معاویه این فتنه را تبلیغ کنند، امکان کارساز بودن آن در ایران وجود ندارد و گذشت آن زمانی که فتنه معاویه با یک انگشتر از دست خارج کردن و قرآن سر نیزه کردن حضرت علی(ع) را خلع کرد بلکه ملت ایران با هوشیاری و بصیرت و به برکت خون شهدا تمام فتنه‌ها را خنثی می‌کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: به برکت خون شهدا و بیداری اسلامی ایران هم در داخل کشور، هم در منطقه و هم در کل جهان چنان اوج گرفته که تمام دشمنان از آن ترس دارند و فتنه اعتماد به آمریکا را با جهاد کبیر شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/

یزدرسا/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

Content with tag حملات نظامی آمریکا.

There are no results.

گفتگو گفتگو

Content with tag حملات نظامی آمریکا.

There are no results.

گزارش گزارش

Content with tag حملات نظامی آمریکا.

There are no results.