ID : 6283800

منطقه 2 پایتخت به استقبال ماه مبارک رمضان می رود


قائم مقام فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 2 از ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود که شامل حمایت از خانواده های بی بضاعت، آراستگی نمای بیرونی مساجد و سلامت در ضیافت خبر داد.

به گزارش یزد آوا ، جعفر امیر آبادی قائم مقام فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 2 گفت: قبل از ماه مبارک رمضان شهرداری منطقه 2 در مساجد سطح منطقه و امام زاده ها محصولات فرهنگی پخش کرده و با مشارکت خادمین مساجد و شورا یاران بسته های نظافتی در مساجد توزیع شده است.

وی افزود: همچنین حدود 75 مسجد و 3 امام زاده در سطح منطقه وجود دارد که با مشارکت خادمین مساجد اقدام به آراستگی نمای بیرونی آن ها می کنند 3 ناحیه از منطقه 2 احتیاج به تجهیز نمازخانه داشت که با مشارکت حوزه مالی و اداری شهرداری اقدام به تجهیز آن شد.

وی اظهار داشت: در خانه های سلامت منطقه 2 نیز خدمات مشاوره با عنوان تغذیه در رمضان گذاشته شده است و نصب پیام های آموزشی سلامت و نکات بهداشتی و ایمنی در سطح مساجد با همکاری مدیریت محلات و نواحی از دیگر برنامه های در دست اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین توزیع 500 بسته سبد ارزاق در سطح منطقه با مشارکت نواحی و شورا یاران قبل از ماه مبارک رمضان و حمایت از خانواده های بی بضاعت از دیگر برنامه های امور فرهنگی و اجتماعی است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

Content with tag عادل الباز.

There are no results.

گفتگو گفتگو

Content with tag عادل الباز.

There are no results.

گزارش گزارش

Content with tag عادل الباز.

There are no results.