ID : 13480042
جوکار:

نباید به بهانه «شائبه انتخابات» یک سال کار مردم را تعطیل کرد


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: گله زیادی در مورد احساس نا امنی و سرقت های انجام شده در این منطقه وجود دارد وامیدوارم نیروی انتظامی این دغدغه مردم را به صورت جدی پیگیری کند و اینکه مردم احساس ناامنی کنند یعنی شرایط خوب نیست.

به گزارش یزد آوا، محمدصالح جوکار جمعه شب در جمع اهالی محله گردفرامرز شاهدیه اظهار کرد: برگزاری این نشست ها که در دو سال گذشته انجام شده ثمرات بسیار خوبی داشته و مسئولان تاکنون همکاری لازم را داشته اند.

نماینده مردم یزد و اشکذر افزود: حضور مسئولان در بین مردم علاوه بر تکریم مردم باعث در جریان قرار گرفتن مسئولان از نظرات و درخواست های عمومی می شود و هیچ کس در استان حق ندارد بگوید  که من برنامه ریزی می کنم و باید با نظر اکثریت این کار صورت گیرد.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: در این نشست از طرف رییس شورای اسلامی شاهدیه اعلام شد که فرماندار یزد گفته است  دستور داده اند که در نشست های نمایندگان و کسانی که شائبه حضورشان در انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دارد شرکت نکنند، این حرف درستی نیست.

جوکار  با بیان اینکه انتخابات در اسفندماه برگزار می شود و نباید یک سال کار مردم تعطیل کرد ادامه داد: پیگیری می کنم اگر وزیر کشور این دستور را داده باشد از وی در مجلس سوال می شود البته فرمانداری یزد تاکنون همکاری لازم را نیز داشته است و در این نشست نیز نماینده فرماندار حضور دارد.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت کارخانجات نساجی در منطقه گردفرامرز گفت: خوشبختانه مردم از طریق نساجی ،خود اشتغالی داشته اند و در بخش خانگی و کارگاهی دارای ارزش افزوده زیادی هستند و باید از طرف نهادهای مسئول این بخش حمایت شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت:  گله زیادی در مورد احساس نا امنی و سرقت های انجام شده در این منطقه وجود دارد وامیدوارم نیروی انتظامی این دغدغه مردم را به صورت جدی پیگیری کند، چراکه اگر مردم احساس ناامنی کنند یعنی شرایط خوب نیست.

جوکارادامه داد: در یکی از محلات یزد نیز مشکلی امنیتی پیدا شده بود و گلایه مردم به دنبال داشت که با تلاش نیروی انتظامی ختم به خیر شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به درخواست مردم برای تخصیص پساب فاضلاب به فضای سبز شاهدیه، گفت: متاسفانه تاکنون علی رغم گذشت چندین سال از مصوبات و صورت جلسات مختلف برای استفاده از پساب فاضلاب در بخش صنعت وکشاورزی هیچ اقدامی نشده است و دریاچه آب در این منطقه به امان خدا رها شده است لذا یک ماه برای استفاده از این پساب و تخصیص آن مهلت داده شده است.

جوکار افزود: مسئولان اول شبکه فاضلاب را کشیدند و هیچ فکری برای چگونگی استفاده از پساب حاصل از آن نکردند و در حال حاضر علاوه بر گلایه مردم از بوی بد و حشرات موذی ،این آب نیز هرز می رود و بعد از مدت یک ماه تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

وی در پاسخ به گلایه مردم درباره ادامه فعالیت کارخانه ذوب فلزات در منطقه مسکونی شاهدیه  و اجرا نشدن حکم دادگاه در چندین نوبت گفت:  امیدوارم دستگاه قضایی آنچه که براساس مواد قانونی و محیط زیست اعلام می شود، را اعمال کند و در این زمینه قاطعیت بیشتری که مورد تقاضای مردم این منطقه است، داشته باشد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به گلایه مردم از افزایش قبوض برق در سال جاری گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده توسط نمایندگان و مسئولان ،هیات دولت مصوب کرد در دوماه تیر و مرداد بر اساس تعرفه گرمسیری قبوض محاسبه شود که امیدواریم با توجه به گرمای هوا و استفاده بیشتر مردم از کولرهای آبی ،فشار کمتری بر مردم وارد شود.

منبع: یزد رسا




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.