ID : 27359703
وقتی مدیران دولت تدبیر و امید به شهدا هم نگاه سیاسی دارند؛

چرا از شهید گمنام هم می ترسند؟!


نگاهی در دولت یازدهم وجود دارد که تشییع شهید گمنام را هم سیاسی می داند؛ اما آنچه از شهید، خون شهید و البته بصیرت مردم به این عملکرد ها خواهد رسید، جز در پای صندوق های رای و چیزی جز پایان دادن به این سیاسی کاری نخواهد بود .

به گزارش یزد آوا به نقل از صبح تفت، چند روز پیش بود که مراسم تشییع شهید گمنام در شهرستان تفت باشکوه هر چه تمام تر و حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد ؛  اما آنچه در این بین بیش از همه جای سئوال داشت، حضور کمرنگ دانش آموزان در این مراسم بود به گونه ای که تنها دانش آموزان سه یا چهار مدرسه شهر تفت حضور داشتند ؛ در حالی که طبق برنامه ریزی جلسات ستاد تدفین شهدای گمنام تفت ، بنا بر حضور تمام دانش آموزان مدارس شهر تفت در مراسم تشییع شهید بود؛ مراسمی که خود به تنهایی ساعت ها درس ایثار، فداکاری و زندگی بود.

حال اینکه چرا در روز تشییع شهید گمنام مدارس تفت تعطیل نشد و توفیق این کلاس درس بزرگ از دانش آموزان تفتی گرفته شده سئوالی است که باید جواب آن را در کم لطفی مدیریت آموزش و پرورش تفت جستجو کرد.

سئوالی که شاید جوابی جز نگاه سیاسی مدیران دولت تدبیر و امید، حتی به شهید گمنام ندارد؛ نگاهی که شهید گمنام هم را سیاسی می داند و حضور دانش آموزان در مراسم شهید را بر خلاف منافع سیاسی خود و یا اگر ناچار به حضور هم باشد از این شهدا که به تعبیر خمینی کبیر(ره) مظلوم ترین شهدا هستند به عنوان یک ابزار برای تایید و مطرح شدن خود استفاده می کند، همانگونه که در جریان تدفین این شهید مظلوم در تفت، دو تن از مدیران تدبیر و امید سراسیمه خود را به داخل قبر انداختند تا از تدفین شهید هم به نفع خود استفاده سیاسی کنند.

اما آنچه از شهید، خون شهید و البته بصیرت مردم به این عملکرد ها خواهد رسید، جز در پای صندوق های رای و چیزی جز پایان دادن به این سیاسی کاری نخواهد بود.

سردبیر سایت صبح تفت

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.