ID : 34005593
واکنش کاربران تویئتر به دروغ جدید عضو فراکسیون امید مجلس؛

چگونه درب‌های سرویس بهداشتی نماینده دروغگو را رسوا کرد؟


صادقی تا کنون بارها اخبار کذب و غیرواقعی را منتشر کرده و حتی بعد از آنکه دروغ بودن این اخبار به وضوع مشخص شده، حاضر نشده عذرخواهی کند.

به گزارش یزد آوا، عملکرد فراکسیون امید مجلس در دو سال گذشته به گونه‌ای بود که حتی حامیان این جریان هم نتوانسته‌اند از این عملکرد دفاع کنند به طوری که چند هفته قبل روزنامه شرق اصلی‌ترین رسانه حامی این جریان در مطلبی با عنوان "مرگ تدريجي يک رؤيا" در ارزیابی عملکرد فراکسیون امید مجلس نوشت: «دو سال قبل در چنين روزهايي وقتي که تيتر "هر سي نفر" را براي روزنامه "شرق" انتخاب مي‌کرديم و وقتي دور دوم انتخابات هم با استقبال مردم شهرهاي مختلف از ليست اميد در ابرها سير مي‌کرديم، گمانمان اين بود که پس از سه دوره غيبت اصلاح‌طلبان در مجلس، بايد منتظر تزريق خوني جديد در رگ‌هاي پارلمان باشيم، اما حالا در دومين سالگرد انتخابات هفت اسفند، شاهد فراکسيوني هستيم که هرچه از تأسيسش گذشت، بيشتر فهميديم که نسبت اعضا و اهدافش با آنچه ما از اصلاحات روزگارهاي کمي دور، در ذهن داشتيم، مصداق "آن سبو بشکست و آن پيمانه ريخت" است.»

یکی از اعضای برجسته فراکسیون امید محمود صادقی نماینده تهران است که به دلیل اظهارات کذب که مکرر بیان داشته به دروغ‌گویی شهره است. وی تا کنون بارها اخبار کذب و غیرواقعی را منتشر کرده و حتی بعد از آنکه دروغ بودن این اخبار به وضوع مشخص شده، حاضر نشده عذرخواهی کند.

در آخرین نمونه اما صادقی خبر دروغی را توئیت کرد که خیلی زود موجب رسوایی وی شد و موج واکنش را به دنبال داشت. محمود صادقی در توئیتی نوشت: «پیام دریافتی از یک زایر امام رضا (ع): امروز داخل سرويس‌هاي بهداشتي یک نكته توجهم را جلب کرد؛ درهاي پی وی سی ساخت اتریش هستند. با مارک: Butia Industry Company- Austria #حمایت_از_کالای_ایرانی»

اما این ادعای وی در حالی است که شرکت «بوتیا» یک شرکت ایرانی تولید در و پنجره است. این ادعای کذب صادقی که وی حتی بعد از مشخص شدن دروغ بودن آن باز هم اصرار کرد از آن دفاع کند، با واکنش کاربران توئیتر همراه شد که در ادامه برخی از آن‌ها را از نظر می‌گذرانیم:




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.