ID : 41090123
مدیر دفتر مدیریت و امور کارگزاران حج و زیارت یزد:

۱۱ هزار یزدی برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کردند


مدیر دفتر مدیریت و امور کارگزاران حج و زیارت یزد گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۱۲۷ نفر برای حضور در پیاده‌روی اربعین در استان ثبت‌نام کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش یزدآوا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت یزد، سید حسن کلانتر گفت: تمام خدماتی که به زائران داده می‌شود بستگی به ثبت‎‌نام در سامانه سماح https://samah. aj.ir دارد، یعنی تهیه بلیت قطار، هواپیما، اتوبوس و ارز مسافرتی به این است که زائر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده باشد.

وی به اهمیت ثبت‌نام به‌موقع برای حضور در پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و ادامه داد: بر همین اساس زائران استان تا چهارم شهریورماه امسال فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام از این طریق اقدام کنند و تا نهم شهریورماه نیز از کشور خارج شوند.

مدیر دفتر مدیریت و امور کارگزاران حج و زیارت یزد گفت: ثبت‌نام در سامانه سماح با تکمیل اطلاعات و پرداخت حق بیمه و دریافت کد رهگیری کامل می‌شود و متقاضیان حضور در پیاده‌روی اربعین که فاقد گذرنامه معتبر هستند باید از هم‌اکنون برای دریافت گذرنامه اقدام کنند و فعالیت‌ مربوط به سفر اربعین را به روزهای آخر موکول نکنند.

انتهای خبر/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.