ID : 27868262
دبير ستاد انتخابات استان يزد:

2247 نفر برای شركت در انتخابات شوراهای استان يزد ثبت‌نام كردند


دبير ستاد انتخابات استان يزد از ثبت‌نام 2 هزار و 247 نفر برای شركت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان يزد ثبت‌نام كردند.

به گزارش یزد آوا؛ محمد محامدی از ثبت‌نام 2 هزار و 247 نفر برای شرکت در رقابت انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان یزد خبر داد.

وی عنوان کرد: 986 نفر از این تعداد امروز ثبت‌نام کرده‌اند و بقیه از 30 اسفند تا روز جمعه در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان یزد ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد بیان کرد: 623 نفر از این تعداد در شوراهای شهری و هزار و 624 نفر در شوراهای روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.

محامدی خاطرنشان کرد: 134 نفر از این تعداد خانم‌ها و 474 نفر نیز داوطلبانی هستند که سابقه عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره‌های گذشته را دارند.

وی یادآور شد: هزار و 302 نفر منتخب اصلی شوراها در سراسر استان یزد خواهند بود که از این تعداد 117 نفر در شوراهای شهری و هزار و 185 نفر در شوراهای روستایی انتخاب خواهند شد.

محامدی با اشاره به اینکه در مجموع در سطح استان یزد 381 شورای روستایی فعال هستند، افزود: 360 شورا سه نفره، 21 شورا پنج نفره هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد عنوان کرد: 21 شورا نیز در استان یزد شهری است که شورای شهر یزد از 13 نفره به 11 نفره تقلیل یافته است.

وی ادامه داد: سه شورا شامل اردکان و میبد و حمیدیا هفت نفره و بقیه شوراهای شهری پنج نفره هستند.

انتهای پیام/

فارس 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

Content with tag مصطفی قاسمی.

گفتگو گفتگو

Content with tag مصطفی قاسمی.

There are no results.

گزارش گزارش

Content with tag مصطفی قاسمی.

There are no results.