ID : 6321667

دوره آموزش مشتری مداری در استان یزد برگزار شد


دوره آموزش مشتری مداری برای کارکنان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) یزد برگزار شد.

به گزارش یزد آوا به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) منطقه مرکز-یزد؛ دوره آموزش 12 ساعته با موضوع مشتری مداری ویژه کارکنان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) استان یزد برگزار شد.

محمود عظیمی نیا ضمن حضور در این دوره گفت: مشتری مداری مهمترین اصل هر کاری است و همه کارکنان می بایست رضایت مشتریان را جلب نمایند .

سرپرست منطقه مرکز ابراز داشت: هدف ما رضایت خداوند است و در صورتی که بتوانیم رضایت خداوند را جلب نماییم قطعا رضایت مشتری را جلب نموده ایم.

عظیمی نیا در ادامه گفت: وظیفه کارکنان موسسه ملی و اعتباری ثامن الحجج(ع) نسبت به مشتریان به مراتب بیشتر از سایر بانکها است و دلیل آن وجود عنوان مقدس علی ابن موسی الرضا حضرت ثامن الحجج(ع) بر نام این موسسه است و همگی باید سعی و تلاش کنیم تا همانند امام رضا(ع) افتادگی ،تواضع و کمک به مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

DSC_0586 DSC_0585 DSC_0575 DSC_0553 DSC_0551 DSC_0544




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

Content with tag رضا برهانی.

There are no results.

گفتگو گفتگو

Content with tag رضا برهانی.

There are no results.

گزارش گزارش

Content with tag رضا برهانی.

There are no results.