قیام اباعبدالله(ع)مذاکره وتعامل نبود/لزوم توجه مسئولین یزد به سوابق نامزدهای مدیریتی/راه بازگشت سران فتنه
به گزارش یزد آوا، سید کاظم مدرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته محمد آباد با تسلیت عروج ملکوتی فقیه پارسا و عالم مجاهد آیت الله مهدوی کنی و با اشاره به اینکه هدف مهم حضرت ابا عبدالله (ع) از قیام، جهاد با باطل ، مبارزه با ستم و فدا شدن در راه خدا بود اظهار داشت: این مسیر کاملا گفتگو و تعامل با باطل نبود؛ اگر افرادی گمان کنند که حضرت اباعبدالله (ع) برای مذاکره و تعامل با باطل قیام کرد کاملاً دراشتباه هستند.
امام جمعه بخش مرکزی یزد در بخش دیگری از خطبه ها با تشکر از مسئولان به دلیل جلوگیری از فعالیت قهوه خانه ها که مانند لانه های عنکبوتی مشغول مکیدن شیره جان و ایمان مردم بودند از مسئولین استان درخواست کرد: مسئولین برای تداوم این اقدام و واهمه نداشتن از ادامه این مأموریت مهم با قدرت به کار خود ادامه دهند.
امام جمعه محمد آباد یزد در بخش دیگری از سخنان خود به شهرداری و میراث فرهنگی استان توصیه کرد: از خیمه امام حسین(ع) در مسیر سوء استفاده اقتصادی و نصب آن بر روی خانه های قدیمی سنتی که در زیر آن ناهنجاری ها اتفاق می افتد جلوگیری کنند .
وی افزود: همه موظفیم از ابزارهای عاشورایی حراست و حفاظت کنیم و قداست آن را حفظ کنیم .
مدرسی در بخش دیگر از صحبت های خود با تشکر از نمایندگان مجلس به جهت اقدام حمایت گونه از آمران به معروف و ناهیان از منکر عنوان کرد: نیاز شدید جامعه به قانون جامع امر به معروف و نهی از منکر و عملیاتی شدن آن در جامعه بیش از گذشته احساس می شود.
امام جمعه بخش مرکزی یزد همچنین حرکات ضد اسلامی و ضد انسانی اسیدپاشی در اصفهان را به شدت محکوم کرد.
وی ر بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مسئولین استانی توجه لازم به سوابق و عملکرد و انضباط لازم برای نامزدهای پست های مدیریتی استان را داشته باشند.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در خصوص پذیرش توبه و چشم پوشی از خطای سران فتنه با تأسی به امام حسین(ع) گفت: افرادی که دچار اشتباه و خیانت و ظلم به نظام و مردم شده اند، اگر توبه کنند و از مردم و رهبری عذرخواهی کرده و جبران مافات کنند امر پسندیده ای است ؛ اما اگر توبه نکرده و همچنان به دنبال فتنه انگیری و روش سابق باشند جایی در بین مردم نداشته و توبه آنها نیز پذیرفته نخواهد شد.
Related Assets:
گفتگو
| |
| |
| |
| |
|