Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

اعزام جوانان به حرم امام (ره) در اولویت است


فرماندار ابرکوه، صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های نیمه خرداد، خطاب به جمع حاضر گفت: جوانان در اعزام کاروان به حرم امام خمینی (ره) در اولویت قرار دارند تا در این فرصت بیشتر با سیره ی این بزرگوار آشنا شوند.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز جلسه هماهنگی برنامه های 14 و 15 خرداد با حضور مسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری ابرکوه برگزار شد.


سید نبی رسولی فرماندار شهرستان ضمن برشمردن برنامه های نیمه خرداد اظهار داشت: اعزام کاروان به حرم امام خمینی(ره) و برگزاری یادواره شهدای فصل همزمان با سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه های این ایام می باشد، که برای بهتر برگزار شدن آن نیاز به همدلی همه ی نهادها و دستگاه های اجرایی می باشد.


رسولی تصریح کرد: با توجه به سهمیه اعزام کاروان حرم امام(ره) اولویت با جوانان می باشد که در این مراسم حضور یابند و در حین بیعت با ولی امر مسلمین، با سیره و سبک زندگی آن بزرگوار بیشتر آشنا شوند.


وی افزود: چرا که این زمان فرصتی است تا فرزندان ما که در زمان طاغوت نبوده و اوضاع را از نزدیک ندیدند، اکنون با مرور آن روزها سطح توقعاتشان را پایین آورده و صبر و تحمل خود را در مقابل حوادث روزگار بالا ببرند.


فرماندار ابرکوه همچنین اعلام کرد: صبح چهارشنبه هفته جاری شهرستان ما میزبان، آیت الله ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد می باشد.


رسولی در پایان خبر از پخش فیلم «شیار 143» در جلسه درس اخلاق داد و گفت: به احتمال زیاد این برنامه در سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می شود.


سپس سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه  ضمن اعلام برنامه های سوم و نیمه خرداد عنوان کرد: عطرافشانی گلزار شهدا و برگزاری دعای کمیل پس از نماز مغرب و عشاء در جوار شهدا، همایش خانواده شهدا و سرباز، راهپیمایی تاکتیکی از استادیوم شهید پوراکبری به سمت گلزار شهدا، برگزاری همزمان یادواره شهدای فصل و مراسم گرامیداشت بنیانگذار انقلاب در مسجد جامع و .... را از اهم برنامه های این ایام می باشد.


گفتنی است در این جلسه، هماهنگی های لازم جهت اجرای برنامه های 14 و 15 خرداد و اعزام کاروان به حرم صورت گرفت و مسئولیت هر نهاد در این امر مشخص شد




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد