Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه:

افتتاح بازارچه عرضه تولیدات خانگی و صنایع‌دستی بانوان ابرکوه+ عکس


بازارچه عرضه تولیدات خانگی و صنایع‌دستی بانوان ابرکوه، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته در بوستان بانوان دایر خواهد بود.

به گزارش سرو ابرکوه؛ هفته گذشته بازارچه عرضه تولیدات خانگی و صنایع‌دستی ویژه بانوان با حضور مسئولین و تعدادی بانوان عضو مجمع بانوان کارآفرین ابرکوه، در بوستان بانوان افتتاح شد.

ناصر زارع رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه در حاشیه این افتتاحیه در گفت‌وگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد : این بازارچه با شعار «هر خانه یک کارگاه» و باهدف حل مشکل بازار فروش، حمایت و توانمندسازی فعالیت‌های اقتصادی بانوان آغاز به کار کرد.
دایر شده است.

زارع گفت : انواع محصولات و مصنوعات خانگی از قبیل انواع شوریجات و ترشیجات، خشکبار، زیورآلات و تزیینات دست‌ساز، لباس و پوشاک، صنایع‌دستی و... در 14 غرفه این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی، توجه به اشتغال بانوان را امری ضروری دانست و افزود : انعطاف‌پذیری فعالیت زنان و امکان‌پذیر شدن انجام بخشی از فعالیت‌های شغلی در خانه، بانوان را قادر می‌سازد که با آرامش بیشتری بین وظایف خانگی و شغل خود سازش ایجاد کنند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد : مشاغل خانگی نقش مؤثری در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور دارند و منجر به رونق تولید کالاهای ایرانی و ملی است.

زارع خاطرنشان کرد : بازارچه عرضه تولیدات خانگی و صنایع‌دستی بانوان، با همکاری فرمانداری، شهرداری، آموزش‌وپرورش و موسسه راه زندگی راه‌اندازی شده و در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته از ساعت 18 الی 24 در محل پارک بانوان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد