Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


بانوی مخترع یزدی و دارنده بیش از ۴۰ طرح تحقیقاتی، زن نمونه کشور شد +عکس وبیوگرافی


معاون پژوهشي دانشگاه علوم پزشكي يزد كه در همايش طلايه داران ايثار با حضور وزير كشور برگزار شده بود به عنوان زن اسوه بسیجی و طلایه دار ایثار برگزيده شد.

به گزارش سروابرکوه به نقل از یزدرسا، دکتر فاطمه عزالدینی معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی یزد، با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج گفت: بعد از این که بسیج شکل گرفت اهدافی در راستای آن طبقه بندی شد که در یک کلام می توان گفت، همزمان با هر خدمتی باید به صورت بسیجی در آن حرفه فعالیت کرد.

وی ادامه داد: بسیج جامعه پزشکان،زنان بسیجی، جامعه زنان و همچنین نیروهای شاغل در ارگانهای مختلف علاوه بر تفکر بسیجی در آن جامعه باید همه گونه خدمتی را بدون هیچ چشمداشت و توقعی انجام دهند و هر زمان که نیاز شد در هر حالت آماده خدمت باشند.

این بانوی بصیر و زن اسوه بسیجی در ادامه تصریح کرد: جامعه زنان با رسالت زن بودن و عواطفی که دارند باید این نقش چه در داخل و چه در پشت صحنه های جبهه به اثبات برسانند.

دکترعزالدینی با اشاره به این که بسیج مدرسه عشق است خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی یعنی بدون هیچ گونه اما و اگر و توقعی فعالیت و خدمت ارائه کنیم.

مسئول کمیته خواهران بسیج جامعه پزشکی یزد در ادامه با اشاره به نقش تفکر بسیجی در پیشرفت هایش متذکرشد: از همان زمان تحصیل و زمان مدرسه با تمام حداقل ها و سختی ها و هر گونه شرایط سختی خودم را وفق می دادم و سپس با عضویت فعال در بسیج ارائه خدمت در مناطق محروم را راحت تر می پذیرفتم.

وی عنوان کرد: کماکان با علاقه ای که به رشته ام داشتم و از ارائه خدمت لذت می بردم. بسیج نیز کمکم کرد تا بتوانم خودم را با همه شرایط خودم وفق دهم.

دکترفاطمه عزالدینی هم اکنون مسؤوولیت معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی یزد را عهده دار است.

گفتنی است، وی در سال های ۸۷، ۸۹ و ۹۱ به عنوان پ‍‍‍ژوهشگر برتر دانشکده دندانپزشکی یزد، در سال های ۸۶، ۸۸ و ۹۲ به عنوان پ‍‍‍ژوهشگر برتر استان و دانشگاه علوم پزشکی یزد معرفی شد.

شایان ذکراست، وی در جشنواره علمی و تحقیقاتی رازی کشور در سال ۹۰ به عنوان برگزیده معرفی شد.

دکتر عزالدینی همچنین ۶۸ مقاله تا اکنون به چاپ رسانده که از این تعداد ۱۲ مقاله در ISIایندکس شده است.

وی همچنین ۴۰ طرح تحقیقاتی دانشجویی و پایان نامه دانشجویی را به اتمام رسانیده است.

گفتنی است، وی در جشنواره شهیدمطهری ۲ سال متوالی ( سالهای ۸۹ و ۹۱) به عنوان برگزیده کشوری معرفی شد.

وی همچنین با ثبت ۲ اختراع در جشنوراه ملی ایده های برتر نیز در سال ۸۵ برگزیده شد.

دکترفاطمه عزالدینی همچنین در همایش بانوی بصیر که در سال ۹۱ برگزار شده بود به عنوان بانوی بصیر و پژوهشگر برتر بسیجی معرفی شد.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال ۹۰ به عنوان استاد نمونه دانشکده دندانپزشکی یزد معرفی شد و در جشنواره فیلم های آموزشی همایش کشوری رشته های پزشکی رتبه اول را کسب کرد.

وی هم اکنون مسئول کمیته خواهران بسیج جامعه پزشکی یزد و همچنین عضو کمیته آموزش و پژوهش بسیج جامعه پزشکی یزد می باشد.

گفتنی است، وی در همایش « طلایه داران ایثار» به عنوان زن اسوه بسیجی کشور در سال ۹۲ برگزیده شد.

.

60

   



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد