Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خیر ابرکوهی در حاشیه برنامه «ماه مهربان» در گفتگو با سرو ابرکوه:

خدا در یک چشم برهم زدن مال و ثروت می دهد و می گیرد/ فلسفه آفرینش کمک به همنوع است


خیر ابرکوهی در حاشیه ماه مهربان در گفتگو با سرو ابرکوه: همان خدایی که مال و ثروت و رزق و روزی می دهد، هر گاه بخواهد در یک چشم برهم زدن می گیرد و یا زیادترش می کند.

محمد حسن زارع رئیس آبادی نیکوکار ابرکوهی در حاشیه در حاشیه برنامه «ماه مربانی» در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: انسان ها همچنان که در قبال فرزندان خود مسئول هستند و نیازهایش را برآورده می کنند، در صورت توانایی مالی مسلماً در قبال افراد نیازمند دیگر هم مسئول هستند و باید قسمتی از مالی که خدواند به آنها عطا کرده است را برای رضای خودش انفاق کنند.


خیر ابرکوهی از انگیزه اش برای شرکت در طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) چنین می گوید: خدا در این دنیا به هر فردی توانایی هایی عطا کرده است، که به همان اندازه از او بازخواست می شود و چه در این عالم و چه در عالم آخرت باید پاسخگو باشد.


زارع کارشناس ارشد انرژی افزود: چند سال قبل حاجتی داشتم که برآورده شده و نذر کردم، برای کمک به ایتام مبلغی را در طرح اکرام صرف کنم و بعد از آن نیز در زمینه تهیه جهیزیه و ساخت مسکن کمک هایی می کردم، که امیدوارم مورد قبول حق واقع شود.


وی در پاسخ به خبرنگار سرو ابرکوه که پرسید؛ وقتی انفاق می کنید از سرمایه تان کم و ممکن است روزی نیازمند شوید، از این موضوع ناراحت نمی شوید؟ گفت: هیچ چیز بهتر از زندگی سالم نیست. انسان ها زمانی که متولد می شوند، مال و ثروت همراه خود نمی آورد و این خواست خداوند بوده که به مکنت و مقامی برسند. بنابراین همان خدایی که مال و ثروت و رزق و روزی می دهد، هر گاه بخواهد در یک چشم برهم زدن می گیرد و یا زیادترش می کند.


مسئول بهره برداری مدیریت برق ابرکوه بیان کرد: اگر آدمی به هدف آفرینش خود فکر کند و به دین اسلام که خدواند در آن فرمود: مرا عبادت کنید، معتقد باشد؛ می فهمیم که خداوند متعال نیازی به عبادت ما انسان ها ندارد، اصل این است که انسانیت انسان ها حفظ شود، یعنی اینکه انسان به همنوعش کمک کند.


زارع خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه اگر این نکته را مد نظر داشته باشند، که فلسفه آفرینش کمک به همنوع است؛ از مالی که دارند انفاق می کنند و اجرشان نزد خداوند محفوظ می ماند.


این خیر ابرکوهی در پایان آرزو کرد: امیدوارم روزی بیاید که در جامعه هیچ نیازمندی نداشته باشیم.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد