Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

اختتامیه؛

ششمین کنگره سراسری شعر کویر با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد + تصویر


آیین اختتامیه ششمین کنگره سراسری شعر کویر در ابرکوه با معرفی 11 نفر برگزیده در بخش کشوری، 5 نفر در بخش استانی و 1 نفر در بخش دانش آموزی به کار خود پایان داد.

به گزارش سروابرکوه، آیین اختتامیه ششمین کنگره سراسری شعر کویر با ارسال ۷۰۰ اثر از 200 شاعر، 31 استان سراسر کشور با قرائت بیانیه هیئت داوران توسط حجت الاسلام زکریا اخلاقی به کار خود پایان داد.

برگزیدگان این جشنواره بر اساس رأی هیئت داوران در بخش کشوری، اصغر عظیمی مهر از کرمانشاه، محمدحسین انصارنژاد از شیراز،علیرضا رجبعلی زاده از کاشان،عبدالرضا مروتی از شیراز،علی فردوسی از اصفهان، خدابخش صفادل از نیشابور،علی سلیمانی از همدان، کیوان رنچبرریزی از اصفهان، الهه خلیلی از گرمسار و آریا معصومی از دهدشت به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

 برگزیدگان در بخش استانی، آثار مریم عابدین پور از ابرکوه، صغری سلمان نژاد از ابرکوه، طیبه سلمان نژاد از ابرکوه، افسانه نوری از یزد و عالیه محرابی از یزد معرفی شد.

آثار محمدصادق خدایی از یزد،بتول عطوفت از ابرکوه،حمیدرضاعی حمزه از یزد،فاطمه احمدزاده از ابرکوه ،محسن استوار از ابرکوه و فائزه زرافشان از میبد نیز دربخش  استانی تقدیر شد.

هیئت داوران در بخش دانش آموزی اثر احسان رییسی از ابرکوه را به عنوان برگزیده این بخش معرفی کرد.

از آثار دیانا جوانمردی از بجنورد، سهیل زمانی از کرمانشاه، سیده سارا کاظمی از شهرکرد و مهتاب خسروی از اصفهان نیز در بخش دانش آموزی  تقدیر شد.

مهندس غلامرضا محمدی مشاورعالی استاندار یزد، محمدرضا دهبیدی پور سرپرست اداره کل اداره ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام زکریا اخلاقی داور جشنواره از میبد و حجت الاسلام سیدجلیل صدر طباطبائی نماینده اسبق استان در مجلس خبرگان رهبری  نیز میهمان این برنامه بودند.

برزگرزاده فرماندار و حجت الاسلام حسینی امام جمعه نیز در این برنامه حضور داشتند.

گفتنی است این جشنواره به صورت دو سالانه برگزار می شود.

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد