Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه مهردشت:

ملت با حضور در راهپیمایی گزینه ی دیگری روی میز گذاشتند/ مسئولین حق ندارند به بهانه عبور از تحریم ها، عزت ايران را زير سوال ببرند


امام جمعه مهردشت گفت: یکی از پیام های راهپیمایی 22 بهمن این است که مسئولین حق ندارند به بهانه عبور از تحریم ها، عزت ملت ايران را زير سوال ببرند چرا که چنین مردمی پشتوانه آنان هستند.

ملت با حضور در راهپیمایی گزینه ی دیگری روی میز گذاشتند

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن اظهار داشت: مردم هوشيار و غيرتمند ايران اسلامي با حضور حماسي خود در راهپيمائي 22 بهمن در آستانه دور جديد مذاکرات هسته اي و جشن سي و ششمین سالگرد پيروزي انقلاب، یکي ديگر از گزينه هاي خود را در برابر دشمن گرگ صفت روي ميز گذاشتند.

پیام راهپیمایی: مسئولین حق ندارند به بهانه عبور از تحریم ها عزت و استقلال ايران را زير سوال ببرند
حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: راهپيمایي 22 بهمن امسال پيامهایي به غربي ها، مسلمانان جهان و مسئولين کشور داشت.


* ملت ايران به انقلاب، نظام اسلامي و رهبري وفادار هستند و در راهپيمائي امسال قدرت واقعي و اقتدار دروني نظام را که در هيچ کجاي دنيا وجود ندارد به نمايش گذاشته و نشان دادند تمام گزينه ها در مقابلشان بي خاصيت است.


* ملت ايران در برابر دشمنان، جناحي برخورد نمي کند و نگاه به دولت ها نمي کنند، بلکه مهم براي مردم، حضور در صحنه و لبيک به نداي رهبري است.


چنین مردمی پشتوانه شما مسئولینند
* دولتمردان کشورمان به عهدي که با مردم، امام (ره)، رهبري و انقلاب بسته اند وفادار بمانند و در مقابل توپ و تشر مستکبرين خصوصا آمريکا سر تعظيم فرود نياورند.


* اين ملت پشتيبان شما مسئولین است و شما نماينده چنين مردمي هستيد و حق نداريد به بهانه عبور از تحريم ها عزت و سربلندي و استقلال ملت ايران را زير سوال ببريد.


علیزاده ادامه داد: از مردم هوشیار و انقلابی بخش بهمن و شهر مهردشت خصوصا دانش آموزان و دانشگاهیان، ارگان ها و نهادها،کسبه و بازاریان، بسیجیان و خانواده معزز شهدا به جهت حضور عظیم و پرشور در حماسه 22 بهمن تشکر می کنم.


امام جمعه مهردشت همچنین از عزیزانی که در دهه فجر خدماتی انجام دادند خصوصا شهردار، شورای شهر، مساجدی که جشن انقلاب برگزار کردند، جمعیت هلال احمر شهر مهردشت و حجت الاسلام خانی که با همکاری حوزه مقاومت برنامه خوب تشت رسوایی را برگزار نمود تقدیر کرد.


توافق در مذاکرات باید دربرگیرنده رفع تمام تحریم ها باشد
وی با اشاره به بیانات ارزشمند امام خامنه ای(حفظلله) در جمع  فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش گفت: ملت ایران زیر بار زورگویی و زیاده خواهی نخواهد رفت و با هر توافقی که در بر دارنده عزت و سربلندی باشد، موافق است. لذا اگر توافقی در مذاکرات انجام شود، باید دربرگیرنده رفع تمام تحریم ها باشد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد