Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


همه نفعی که دولتمردان تفتی از «سکوت خبری» می برند!


گویا دولتمردان تدبیروامید در تفت که بخوبی از ناکارآمدی و عدم توفیق دولت در این سه سال اطلاع دارند؛ خوش ندارند تا انتشارابعاد و جزییات مختلفات پروژه های هفته دولت، دلیل دیگری بر عدم اقبال و موفقیت دولت یازدهم شود.

به گزارش سرو ابرکوه  به نقل از صبح تفت، افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان تفت روز گذشته با حضور معاون امور اقتصادی استاندار، فرماندار تفت و جمعی از مسئولان برگزار شد.

نکته قابل توجه عدم اطلاع روابط عمومی فرمانداری تفت به خبرنگاران برای پوشش خبری این افتتاح ها و برنامه ها بود در حالی که همه ساله افتتاح پروژه های هفته دولت دست کم از سه روز قبل به اطلاع خبرنگاران می رسید.

اما چرا سیاست دولت، عدم حضور خبرنگاران در افتتاح پروژه هایی است که حاصل سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید است؟

آنچه مشخص است عدم اطلاع به خبرنگاران، تصمیم شخصی و سلیقه ای روابط عمومی فرمانداری تفت نبوده چراکه هم در سال های گذشته رویه اطلاع از چند روز قبل به خبرنگاران وجود داشته و هم برنامه های هفته دولت موضوعی نیست که بتوان با نظر شخصی برای آن تصمیم گیری کرد.

حال اگر با نگاهی همه جانبه به پروژه های هفته دولت در شهرستان تفت بنگریم؛ متوجه خواهیم شد بعد از گذشتن سه سال از عمر دولت یازدهم؛ پروژه های نیمه تمام یا خیری چون داروخانه شبانه روزی، کتابخانه یا روشنایی یک بلوار جزء دستاورد های سه ساله دولت تدبیروامید در شهرستان تفت است.

گویا دولتمردان تدبیروامید در تفت که بخوبی از ناکارآمدی و عدم توفیق دولت در این سه سال اطلاع دارند؛ خوش ندارند تا انتشارابعاد و جزییات مختلف پروژه هایی که هیچ ربطی به دولت ندارد و یا نیمه تمام و ناقص به اسم هفته دولت افتتاح شده اند؛ دلیل دیگری بر عدم اقبال و موفقیت دولت روحانی شود. 

انتهای پیام/م*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد