Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در آخرین جلسه شورای اداری ابرکوه مطرح شد

گلایه مجدد فرماندار ابرکوه از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان/ مسئولان در سمت های بالاتر باید بیشتر برای رفع مشکلات تلاش کنند


فرماندار ابرکوه گفت: چنانچه نارضایتی از عملکرد سیستم ادارای و شکایتی از مدیران باشد، با دقت آن را بررسی قرار می دهد.

به گزارش سرو ابرکوه، آخرین جلسه شورای اداری ابرکوه در سال 96 با حضور فرماندار و مسئولان ادارات ابرکوه در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

گلایه مجدد فرماندار از ضعف مدیران دستگاه های اجرایی در اطلاع رسانی
محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه ضمن گلایه مجدد از ضعف مدیران دستگاه های اجرایی در اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده، اظهار کرد: در این راستا فرم ارزیابی عملکرد، انتقادات، شکایات و گلایه های مربوط به روسای ادارات با دقت مورد بررسی قرار می گیرد.

کاظمی نسب افزود: اگر کارشناسان و دیگران از عملکرد دستگاه ها ناراضی هستند، به خاطر این است که بهره وری در سیستم اداری روند مطلوبی ندارد و بخش عمده آن به نحوه ارزیابی عملکرد ما مدیران و زیر مجموعه ها بر می گردد.

وی در بخشی از صحبت های خود به ظرفیت های ابرکوه یکی از ۱۴ شهر نمونه گردشگری در حوزه میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: این مورد فرصت مناسبی برای مجموعه مدیریتی شهرستان است که شهر را به نحوه شایسته برای گردشگران داخلی و خارجی معرفی کنند.

فرماندار ابراز امیدواری کرد که اوایل سال آینده، سند جامع گردشگری شهرستان ابرکوه که با نظرات مجموعه نخبگان و مدیران، در حال بررسی است به صورت نهایی مورد استفاده قرار گیرد.

مسئولان در سمت های بالاتر باید بیشتر برای رفع مشکلات تلاش کنند
حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در این جلسه اظهار کرد: در دین مبین اسلام فلسفه تشکیل حکومت اسلامی بر پایه بحث خدمات رسانی و برقراری عدالت است و این در روایات معصومین(ع) بسیار تاکید شده است.

علیزاده با تاکید بر اینکه هر کسی که در سمت بالاتری است باید تلاش بیشتری در جهت رفع مشکلات مردم داشته باشد، افزود: امام علی علیه السلام مسئولیت و منصب را امانت می دانند و مسئولان باید امانت داران خوبی باشند.

هزینه های شهرداری برای نو شدن چهره شهر ابرکوه در آستانه سال جدید
سید علیرضا رسولی شهردار ابرکوه ضمن بیان فعالیت های شهرداری در آستانه عید نوروز اظهار کرد: فاز اول سیستم الکترونیک کردن شهر با هدف اجرای اصول امنیت پایدار و ترافیک، با نصب دوربین مدار بسته در سطح شهر انجام شده و نتیجه این مسئله در شب چهارشنبه آخر سال به وضوح دیده شد.

وی با تاکید بر اینکه تغییرات شهر در آستانه سال جدید قابل محسوس است، افزود: 25 کیلومتر از لبه های شهر رنگ آمیزی شده و میادین ولی عصر(عج)، میدان بسیج نورپردازی و نورپردازی میدان امام حسین(ع) با مبلغ 38 میلیون تومان انجام شده است.

رسولی ساماندهی ورودی های شهر در هر مبادی با 2500 تن آسفالت در ابرکوه و مهردشت را از دیگر برنامه های خود عنوان و تاکید کرد: باید سعی کنیم شب عید آشیانه همه مسافران و گردشگران شهر ابرکوه و مهردشت بعنوان یکی از 14 شهر نمونه گردشگری باشد.

نصب چراغ های فنی قبل از سرعت گیرها به مبلغ 16 میلیون تومان، اجرای 3 آبنما و فواره لاینی، ساخت المان های شهری ویژه نوروز به مبلغ 35 میلیون تومان، خرید و کاشت بیش از 5000 گل و درخت به مبلغ 150 میلیون تومان و نصب علائم ترافیکی در سطح شهر به ارزش 80 میلیون تومان نیز از مهمترین برنامه های شهرداری ابرکوه عنوان شد.

رسولی با بیان اینکه کلیه تفرجگاه ها به دوربین مدار بسته تجهیز شده است افزود: هدف ما ایجاد امنیت پایدار در سطح شهرستان برای مسافران نوروزی و مردم است.

ایستگاه پلیس میدان ولی عصر(عج) تنها مرکز 24 ساعته پاسخگو در ابرکوه
سرهنگ زینلی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نیز در این جلسه گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح نوروزی پلیس ابرکوه از تاریخ 24 اسفندماه و همزمان با سراسر کشور در ابرکوه آغاز شده و در راستای اجرای این طرح یک ایستگاه در میدان ولی عصر(عج) به صورت 24 ساعته راه اندازی شده است.

این مقام انتظامی تاکید کرد: روسای ادارات و بانک ها با توجه به تعطیلی نوروزی به افزایش ضریب امنیتی اداره توجه داشته باشند و با سرکشی و قراردادن شیفت خدمات در بانک ها از اشغال شماره 110 حتی الامکان خودداری کنند.

برپایی نمایشگاه فرهنگی همراه با برپایی نماز جماعت در تفرجگاه ها و پارک مرکزی شهر، از 25 اسفند تا 16 فروردین از برنامه فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج در ایام نوروز است که توسط فاتحی فرمانده این نیرو عنوان شد.

تلاش مضاعف میراث برای جذب گردشگران/ 12 مجموعه اقامتی در ابرکوه پذیرای مهمانان نوروزی
مجاهد کرباسی رئیس اداره فرهنگ، میراث و گردشگری ابرکوه در این جلسه به بیان اهم فعالیت های این مرکز فرهنگی در آستانه سال جدید پرداخت و گفت: امسال شهرستان ابرکوه با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران در سطح کشور معرفی شد و همچنین در بهمن ماه سال جاری با حضور صادقیان معاون هماهنگی امور استانداری یزد 4 بوم گردی جدید افتتاح گردید تا بتواند این شهرستان با 12 مجموعه اقامتی، پذیرای مهمانان نوروزی باشد.

وی با بیان اینکه فاز اول مجموعه اقامتی طرح پردیسان با حضور معاون‌ رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی کشور افتتاح شده است، ادامه داد: چند مجموعه اقامتی وپذیرایی نیز توسط بخش خصوصی در دست اقدام می باشد.

کرباسی از راه اندازی اولین تاکسی گردشگری در بین شهرستان های استان در ابرکوه خبر داد و افزود: اولین تور اینفور در استان توسط آژانس ایده آل سفر پارسیان در ابرکوه با همکاری مراکز اقامتی پذیرایی برگزار می شود و همچنین کمپ‌ موقت عشایری و کویردر ایام نوروز راه اندازی شده است.

معرفی آثار تاریخی و طبیعی ابرکوه از طریق رسانه های محلی؛ نورپردازی یخچال خشتی و گنبد عالی، همچنین فعال شدن دفتر اطلاع رسانی گردشگری توسط بخش خصوصی در مجاورت یخچال، چاپ ‌نقشه و بروشور شهرستان و معرفی ابرکوه از طریق روزنامه بین المللی گاردین نیز از دیگر برنامه های تبلیغی اداره میراث شهرستان با هدف جذب بیشتر گردشگران به این شهرستان عنوان شد.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد