Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

گزارش تصویری/

«بغض اسارت» با نقش آفرینی آتش به اختیارها به روی صحنه رفت


نمایش «بغض اسارت» به همت کارگردان و هنرمندان جوان مهردشتی، به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار سرو ابرکوه از مهردشت؛ نمایش بغض اسارت با موضوع اشغال وطن و اسارت در خرمشهر و اهمیت حضور مدافعان حرم در کشورهای مرزی، از 9 خرداد به مدت 5 شب در محل سالن مهدیه امامزادگان شهر مهردشت، در دو سانس ساعت 21 و 22 در حال اکران است.

در این نمایش که به کارگردانی علی اصغر احمدی تهیه شده است، سیدعلی رستمی، زهرا قنبری، علی اکبر پورحاجی، رسول عباس زاده و سمیه عباس زاده (بازیگر خردسال) نقش آفرینی کرده و اعظم رنجبر، رضا عباسی مهرآبادی، حمیدرضا غزالی، عباس پسندیده، محمدحسن نوروزی، سیدمحمد رستمی و فاطمه طالبی پناه از دیگر عوامل ساخت این اثر هنری فرهنگی هستند.

نمایش بغض اسارت به همت انجمن نمایش راویان فتح بسیج هنرمندان ابرکوه، با تلاش جوانان و نوجوانان فرهنگی است که آتش به اختیار برای زنده نگه داشتن صحبت رهبر معظم انقلاب با عنوان #خرمشهرها_در_پیش است، به روی صحنه رفت.

چنانچه همکاری های لازم در شهرستان صورت بگیرد، این نمایش بعد از مهردشت در روزهای 14 و 15 خرداد در ابرکوه اجرا خواهد شد.

در ساخت این اثر بسیج هنرمندان، بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه، بخشداری و دفتر امام جمعه بخش بهمن، آستان مقدس امامزادگان، حوزه مقاومت امام خمینی (ره)، شهرداری و گروه هنری رسانه ای روزنه مهردشت همکاری های لازم را انجام دادند.

انتهای پیام/ح.ح




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد