Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در سالروز ولادت ثامن الحجج (ع)؛

«جشن بزرگ شهروندی» در ابرکوه برگزار می شود


همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع)، «جشن بزرگ شهروندی» با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهرستان ابرکوه برگزار خواهد شد.

به گزارش سرو ابرکوه، اولین جلسه هماهنگی جشن بزرگ شهروندی در دفتر شهردار با حضور اعضاء کارگروه "جشن بزرگ شهروندی" با هدف برنامه ریزی و هماهنگی این مراسم برگزار شد.


حاتمی شهردار ابرکوه با اشاره به مقام والای امام رضا (ع) اظهار کرد: امیدواریم با هماهنگی و برنامه ریزی دقیق، شاهد جشنی شادتر و باشکوه تر از سال قبل باشیم.


به گزارش روابط عمومی شهرداری، حاتمی افزود: تمام توان و تلاش خود را به منظور برگزاری هر ساله جشن بزرگ شهروندی در سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت با هدف افزایش روحیه شادی و نشاط همشهریان عزیز، بکار گیریم.
وی از عموم شهروندان عزیز خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات ارزنده خود، از طرق مختلف ( سایت شهرداری ابرکوه به آدرس www.abarkooh.ir، ارسال پیام کوتاه به سامانه 30006822300682 ، شفاهی و کتبی)  شهرداری را در برگزاری هر چه باشکوه تر نمودن این مراسم راهنمایی نمایند.


گفتنی است این جشن پنج شنبه شب مورخ 5/6/94 در سالن شهید پوراکبری با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد و برنامه های جشن نیز متعاقبا اعلام می شود.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد